Jesper1201 Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Hei. Jeg har ett lite problem med tenningslåsen på bilen, den er fryktlig trå å vri rundt. Er det noen som vet hva det kan være, eller noen som vet hva jeg kan gjøre for at den skal bli normal igjen? Er litt nervøs for at nøkkelen skal knekke vær gang jeg starter bilen. :P Takker for svar :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Hvilken bil? Det hjelper ikke å vri på rattet heller? Er det bare tregt når du skal vri første hakket(rattlås), eller er det hele veien rundt? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Audi A6 Det er hele veien rundt, det er så trått at jeg faktisk er nervøs for nøkkelen, så vil gjerne få fiksa det, og helts så billig som mulig :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 låsspray eller olje er tingen:rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg