forgot10 Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 (endret) Jeg har problemer med sentrallåsen. Symptomene er at når sentrallåsen virker, så går lysene på når nøkkelen blir dratt ut av tenningen, når jeg låser opp og når jeg åpner døren. Men til tider skjer ikke dette, og da virker heller ikke sentrallåsen. (?!?) Kan det være kontrollboksen(Vakuumpumpen?) som ikke virker? Hvis jeg tar ut baksetene, slik at den er synlig så kan jeg høre et relé klikke ca hvert sekund når jeg har døren åpen (når sentrallåsen ikke virker), er dette normalt? Evt. hvor mye koster det for en ny slik boks, og er det lurere å kjøpe den ny enn brukt? Endret Juli 5, 2010 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg har vært borti at dette står og klikker, men da skyldtes det lav batterispenning. Kan være du har en microbryter i en dørlås som ikke er helt god? Prøvd å låse opp og igjen på passasjersiden i stedet? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Samme der, og med bakluken. Var slik med 2 forskjellige batterier også.. Kan det hende det er dårlig kontakt / irr på ledningene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Fikset problemet. Byttet ut hele pumpen/styreboksen. Så nå funker alt problemfritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg