Temur Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Sliter litt med "spørsmålene" Har fått noen linjer, og det jeg ikke skjønner er disse 3. Kunne dere hjulpet meg litt her? Er vg2 Arbeidsmaskiner/Det som før var vk1 til anleggsmaskinreparatørlinjen. En dag du kommer på arbeid får du i oppdrag å reparere en maskin inne på verkstedet. 1: Maskinen har et elektrisk problem 2: Testing og kontroll av motor 3: Kontroll og justering av clutch og bremser. Noen som kan forklare hva det menes, og evt. ca hva jeg burde si og skrive i retur? :bok: Takker for hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Noen som har peiling? Jeg skjønner ikke en dritt iallefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversn Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 jeg vil tro du skal forklare hvordan du ville gått frem for å finne det elektriske problemet, eventuelt hvordan feilsøke osv. så skal du teste å kontrolere motor, jeg vet ikke hvordan dere gjør det men dere har sikkert utstyr og slik for det. og neste er å kontorllere og justere clutch og bremser, noe dere også sikkert har maskiner/utstyr til å gjøre. vet ikke hvor mye du fikk ut av det men, thats all i got :p Siter 2001 Volkswagen Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Anbefaler å sende PM til "Dagi51". http://www.bilforumet.no/members/42539_dagi51.html Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg