mazdaeiger Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Noen som vet hvordan man kontrollerer om egr ventilen er "lukket" på tomgang, og hvordan man rengjører den på en 90mod. Mazda 626 2,2i Har veldig mye jaging på tomgang når motoren er kald, å det kan forekomme i form av rykking når jeg kjører, så har en mistanke at det kan vere noe der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Hei! Det er bare å skru den ut. Ta å legg den i diesel. Det får bort avleiringer å den blir nesten som ny. Gorde det flere ganger på opelen jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversn Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Noen tips om ca hvor lenge den skal ligge i diesel? et par timer er vell nokk? Siter 2001 Volkswagen Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Skal holde med ett par timer. Jeg ventet ikke så lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaeiger Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Okei, det skal jeg prøve! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Hva med å blokkere røret på begge sider? EGR ventilen fungerer som normalt, men det den gjør har ingen innvirkning på motoren ;) Vet ikke om det vil kaste noen feilkode på nyere biler, om det er noe sensor på selve ventilen. Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg