B.T.i Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 ok, så hvis jeg gjør et eller annet med panseret sånn at man ikke får det opp, så kan de ikke si noen ting? Hvis du skal ha godkjent senking så kjører du bilen inn i kontrollhallen og opp på en bukk e.l. Så skal kontrolløren se nummerene på fjærene, Tüv-papirer og at det er utført hjulstillingskontroll som er i henhold og justering av lys. Ingen av disse delene krever at du skal åpne panseret. 2,0 8v motoren har heller ingen merker e.l. som viser at det er en 2,0, det har heller ikke 1,8. Så jeg hadde ikke giddet å tenke noe på det. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 ok, tusen takk for gode svar! da gjelder det samme hvis jeg skal godkjenne den med effektanlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 ok, tusen takk for gode svar!da gjelder det samme hvis jeg skal godkjenne den med effektanlegg? Et effektanlegg kan sidestilles med eksosanlegg alà Biltema, Mekonomen, Bilextra osv, ingen av disse må godkjennes når de monteres, regnes som reservedeler. Det viktigste er at bilen ikke har et høyere støynivå enn orginalt, det vil si at de fleste loffpotter utgår med høye kneløft.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Golf GL kunne også leveres med 2L 115 HK (tilsvarende som GTI), så godkjenning av en slik motor skal være gjort "im Nu":). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Golf GL kunne også leveres med 2L 115 HK (tilsvarende som GTI), så godkjenning av en slik motor skal være gjort "im Nu":). Stemmer, med 256mm skiver foran og standard tromler bak :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 men ledningsnettet må det skiftes helt til sikringsboksen? eller bare i motorrommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 men ledningsnettet må det skiftes helt til sikringsboksen? eller bare i motorrommet? Det vet jeg ikke. Det er et koblingspunkt for motorelektronikk i motorrommet, sitter like over girkassen. Er ikke usannsynlig at det fra sikringsboks er likt, men det må du i så fall sjekke opp. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 ja, jeg så det, derfor jeg ville spørre:) Men tusen takk for mange gode svar! nå har jeg blitt litt klokere her:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.