thebbear Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Halloen. igår når jeg skulle kjøre hjem fra jobb, oppdaget jeg at nåla på bensinmåleren var under rødt merke når jeg satt meg i bilen. etter som jeg husket sist jeg kjørte (som var noen timer tidligere) var alt i orden og den viste bensin på tanken. etter å ha kjørt hjem fra jobb med desperat banking på bensinmåleren i håp om at nåla skulle stige igjen, ble det ingen forandring. hva kan ha skjedd? har lest litt rundt på nett om hvordan den måleren fungerer. det jeg har kommet fram til er at det går 2 små ledninger fra måler i dashbord til måler i tank. tar man løs de 2 ledningene på tanken og holder mot hverandre, skal den vise full tank hvis alt er i orden med ledningene og måleren i dashbordet. noen ganger trenger man vist en motstand i mellom ledningene for å få den til å vise full tank. jeg er ikke akkurat den som hiver meg under bilen og begynner å rive løs alle ledninger jeg ser. Siter Bjørn Larssen __________________ Mazda 626 1999 2.0i GW - Familiebilen med fart i Mazda 626 1990 2.0i GD - solgt Mitsubishi Galant 1983 - død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg