MoFoCo Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 (endret) Insprirert av hvilken motor-tråden og mursteinen av ei bok full med obskure biler jeg har som dasslektyre tenkte jeg det kunne vært litt morsomt tidsfordriv med en tråd som dette. Kun personbiler. Endret Mai 5, 2010 av MoFoCo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 fiat x1/9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Nope ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Matra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo 3L Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Det er en AC 3000ME :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Din tur Ludo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo 3L Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo 3L Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Da ble det stille gitt :p Fra en annen vinkel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Hummm. Skulle til å spørre etter noen hint, men hadde jo vært gøy om noen andre engasjerte seg i saken :P Den bilen der har jeg aldri sett før, så jeg må nok google litt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Var vrien den der ja! Det første som slo meg var at dette måtte være noe amerikansk, men kanskje ikke? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Nei mr Ludo, her må du nok hinte litt eller fortelle oss hva det er for noe dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo 3L Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 (endret) Det er et japansk bilmerke. Som også har levert motorer til Lotus. 5 bokstaver. Her er en annen modell fra samme produsent, som er en ferdig produksjonbil som ble solgt i butikkene, selv om det ser ut som en konseptbil :) Endret Mai 8, 2010 av Ludo 3L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 japansk, fem bokstaver, da ble det plutselig litt mindre og velge i og isuzu datt inn i hue. Etter litt internetting fant jeg ut at det er en Isuzu piazza, asuna sunfire eller isuzu impulse om du vil fra 90-93. Den siste er vel en vehiCROSS eller VX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 SsangYoung? Tror det var de som laget en som lignet på Jeep Wrangler. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 SsangYong Korando:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg