stigsol Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Bra er den uansett:) Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Tusen takk for det :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Liten bildeupdate igjen da :) Fikk pakke forrige uke Org cruisecontroll, da denne ikke har det org : klø :, og adapterkabel til nye antenna! så da blei det slik prøvde meg også på liten shoot i stad, men blei for fort mørkt for meg gitt.. :o men blei jo noe greit.. Fornøyd nå :) Meeeeen, det gnager litt i skjermen foran med litt sving og ujant underlag i kryss etc, så må nok kanskje opp en halv cm rundt om.. er 305mm fra senter felg til skjerm rundt om nå :) Mulig jeg skal prøve å få kanten foran brettet inn, får se :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Tusen takk for det :) Sikkert litt lav for din smak men ;) og btw, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24588240 :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Da har jeg fått nytt speilreflekskamera, og måtte jo ta ut kjærra for en liten test :) Langt fra alle bildene som jeg blei helt fornøyd med, men her er noen greie :) bare å trene videre. (siden det er min tråd så spammer jeg den med bilder :D Dere som ikke bryr dere om bilder får heller lukke øya og scrolle forbi :p) Ålreit beskjed; Blir nok litt mere bilder til helga tenker jeg :p Må jo trene og teste litt Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Har vært ute å luftet kamera igjen da, så da blir det jo litt mere bilder :) Greit med noen bilder! Har også fått brettet opp kanten litt på framskjermen, så nå kan jeg svinge uten subbing i kryss o.l. igjen :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har du moddet øyelokka? Alle jeg har sett på er helt "rette", ser da ut som om bilen er dopa :) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Nei, superskoda ha en type som er disse, og 10 typer som ser dopa ut :p Syns disse ser bedre ut når den får mere aggresiv linje på lyktene :) Skal snart inn en bestilling derfra der igjen :) (btw, kanskje vi blir naboer mikael ;) ) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Jeg har alltid vært negativ til plastikk på lyktene, men det er kun fordi alle jeg har sett ser så teite ut. Kanskje jeg kan slenge meg på hvis du skal bestille derfra om ikke så lenge? Så du skal kanskje bli Særping? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Ja enig i den, ville ikke ha de dopa lyktesenkerne, måtte ha rette, og fant noen :) Kan godt ta med til deg :) Det var litt å ta i det med naboer, men skal på visning på borgenhaugen denne uka så får vi se :p litt høy pris i forhold til en inntenkt, men alt går ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Det var litt å ta i det med naboer, men skal på visning på borgenhaugen denne uka så får vi se :p litt høy pris i forhold til en inntenkt, men alt går ;) Well, jeg bor på Borgenhaugen og vet at det er noen 2-3 roms i området til salgs...så det er fullt mulig ;) Ang pris kontra inntekt så er (nesten) alt mulig....blir bare litt mindre til overs når måneden begynner å gå mot slutten :D Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Er hus med dobbel garasje :p Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Er hus med dobbel garasje :p Dobbel garasje! Ja da er det ikke så farlig hvis det blir nuddler i slutten av måneden ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Lever lenge på nudler og havregrøt da ;) Men vi får nå se, visning først også ta det derfra :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Grattis med ny bil da.. Rikti så pen Octavia. Keep it up! Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg