stenbrenden Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 jeg har NULL, ZERO, NADA peiling på bil. men jeg har da nå kjøpt min første. en Golf II 1,6TD 1991 Pasadena. det er to store lykter ytterst (nærlys), og to små på innsiden (fjernlys) er det mulig å få koblet det så jeg får fjernlysa på nærlysene? så jeg slipper de to innerste små lyktene? illustrasjon: O=o======o=O vil ha: O==========O er det bare å koble om lysene på en eller annen måte? Håper noen kan hjelpe meg med dette? hehe. jeg har seriøst ingen peiling, så fint om noen kan svare på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 De to innerste er ekstralys. Har aldri hørt om at de ytterste ikke har fjernlys på en dobbeltlykta grill. Men lag en bedre overskrift som beskriver problemet litt, så får du kanskje fler svar. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 er bare å koble vekk de 2 indre.. som han over her sier er de kun ekstralys som er koblet til via orginal plugg på de ytre Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenbrenden Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 åssen endrer jeg overskriften a? Ja, så det bare er å koble om? så jeg kan fjerne de? vil heller bare ha to lykter.. jeg veit ikke åssen jeg kobler det, eller om det er mulig å FORKLARE det.. så jeg får heller få hjelp til det :P men jeg har jo fått svar, takker for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 For å endre overskrift, trykker du på "Edit"-knappen på første innlegg og så på "Go advanced"-knappen. Det er bare å koble fra ekstralyktene, napp ut kontakten. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg