Gå til innhold

"Flip nøkkel til omega"

Ranger emnet


Concker

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen viste om det finnes slike "flip" nøkler som går ann og bruke på en 94mod omega? Begge nøkkelsettene mine begynner og bli veldig slitt (Fysisk, ikke batteri) og i tilegg synes jeg selve remoten er utrolig klumpete og upraktisk.

 

Det er mulig jeg tar feil men jeg mener og huske at jeg så noen slike flip nøkkler på ebay ?

 

Synes det er drøyt at opel skal ha over 1000kr for ny nøkkel med remote når den er såppas klumpete.

 

En annen ting jeg lurte på var hvordan disse evt programeres? om det er så enkelt at du kan putte den i tenningen og holde inne en knapp så etter 10sec så vil den låse bilen og være ferdig programert ?

 

Takker for alle svar.

 

-Daniel

Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98"

------------------------------

Opel Omega B 2.0 16V 95"

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipnøkler har jeg ikke vært borti, men har selv nøklene til en 98modell

 

AKRM40_200x200.jpg

 

Istedenfor

 

vauxhall-vectra-1995.jpg

 

Ja jeg så den men sto bare at dem kom uten elektronikken? tror ikke elektronikken er ødelagt i min, men må jeg kjøpe sånn ekstra nøkkel som slipes i tilegg ? eller kan bare bare sette over oginale nøkkel pluss elektronikken?

Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98"

------------------------------

Opel Omega B 2.0 16V 95"

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har lurt på om eg skal kjøpe nye sentral lås sånn at ein får litt rekkevidde på det og da er det vel bare og bytte ut den styreenheten til sentral låsen og da kan du sikkert finne ein sånn vag nøkkel på ebay som du kan programere opp og få slipt til. men eg veit ikkje helt korleis dette gjøres eller kor enkelt det er og fikse.

Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994

volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fante noe her:

 

http://cgi.ebay.com/OPEL-VECTRA-ZAFIRA-ASTRA-LLAVE-3-BOTON-MANDO-CASE-FUNDA-/110500403590?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item19ba565986#ht_2854wt_939

 

Riktig nok på spansk med google translate gjør det noe lettere og forstå.

 

Men som alt annet du finner er alt uten elektronik, men vil elektronikken fra den gamle store klumpen passe i noe sånt da ? og nøkkelen ser ut til og være riktig eller er det jeg som ser helt feil? er forresten en 94mod

Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98"

------------------------------

Opel Omega B 2.0 16V 95"

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår