Stian26 Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hei :) Jeg har en Opel astra gtc 2.0 turbo. Ofte når jeg starter bilen, og kjører de 10 første meterene hører jeg og kjenner jeg ett lite "kalank" i pedalene. Det skjer kun en gang, og er ikke der under kjøring. Noen som har en anelse om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Først tror jeg du må forklare hva et "kalank" er. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian26 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 hehe. Det virker som om pedalene gir litt etter før de spretter tilbake. og lyden av det låter ca. "ka-lank"..Vanskelig å forklare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbefett Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Jeg har slik på bremsepedalen min, men det er ABS-sensoren som begynner å bli litt overlimt tenker jeg. Men kan være en sensor av noe slag. Opplever du det i alle pedalene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian26 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Opplever det først og fremst i bremsen..Men det sprer seg litt på en måte. Så du har sikkert rett her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg