Bekklund Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Liker veldig godt fargen og du MÅ senke mer! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 skal ikke mer ned nei, er hardcore bruksbil dette :P men skal kansje litt mer ned framme samt litt opp bak, syns den er litt segen bak nå.. mac, gidder ikke frontleppe foreløpig, satser på 90fangere etterhvert :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 prøvde å senke bilen en cm mer framme idag, men det ble bare jævlig med subbing i svingene så justerte den opp igjen.. hva tror folket om jetta front på bilen? skal opp på huggeren i uka som kommer, tenkte jeg skulle se etter nye bjelker til 90 fangerne, kansje finne meg en jetta front og? :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Tror jettafront ville blitt sykt rått :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Liker golfen! feet farge :) EDIT: Men du må sote bakruta di :well: Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 takker :D bakruta blir nokk blank, er så stress å rygge hvis ikke :P just rydda bilen invendig idag, men skal bytte noe på den etterpå å da satser jeg på en liten update :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 bytta baklyker idag, ble myye bedre :) åsså fant jeg ut at støtfanger bjelken min bak var sæppel så da laga med meg en sjøl av litt fra en 90fanger og litt fra en gamle fangeren :) har og lakkert 90 bakfangeren i bilens farge og tatt varmepistolen på den øverste delen så den er blitt fin å svart igjen :) blir montering i måra, samt da står framfangeren for tur :) finner ikke kabelen ikveld så får vente litt med bilder :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 90fangere Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 modda golf 3 leppe, tok det jeg fikk tak i :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 takker :D bakruta blir nokk blank, er så stress å rygge hvis ikke :P just rydda bilen invendig idag, men skal bytte noe på den etterpå å da satser jeg på en liten update :) Drit i hvor praktisk det skal være :p kjør på med sot :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 hehe, får se med tida :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 siste som har skjedd: va i nabo byen å henta no her om dagen : eller litt borring av skruer, pussing og lakking kom den på :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 4 updates på rad å kun 1 komentar som ikke hadde noe med de å gjøre :( virkelig så lite interesse for bilen? jaja, gti spoiler ble kjøpt i går, for se om det kommer bilde.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Likte at du har fått deg frontspoiler :) ser fet ut nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg