TurboAlven Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 nå er eu kontrollen tatt! fikk følgende: 1. lydsignal ute av funksjon 2. utslitt bærekule høyre side 2. oljelekkasje fra motor 2. nærlys feil innstilling. 2. MOTORVASK er godt fornøyd jeg nå :) hadde trodd det skulle bli mer men :P satser på at bilen er ferdig godkjent iløpet av de neste 2 ukene :) åsså et lite bilde :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 har sansen for det taket ditt :P Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Tøft! Hvordan gjorde du det med taket? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 har sansen for det selv og ja :D brukte tommestokk, sprit tusj å 2.5 ruller med maskeringsteip å laang tid:p måtte først maskere halvparten av rutene: så fjerna jeg teipen å da så taket slikt ut: så maskerte jeg opp de siste rutene Og vips! :D siden modern bruker bilen min om dagen så jeg ikke får gjort no med den så lurte jeg på om jeg skulle lakke opp vinterfelgene, altså de orginale stålfelgene :P men åssen skal jeg lakke de? tenke på å sprøyte de hvite å skrive OZ eller no på Donuten ^^ Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Lakk dem sorte med rød linje rundt:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 ikke dumt! :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 sitter å vurderer å gå for rusta panser nå, men da ikke helt rusta. vil la det være igjen litt lakk på det og muligens male på litt sjakk mønster å litt sånn på det :) hva tror dere om det? og er på utkikk etter ei sånn rat look ekstalykt til å ha under fangeren, åssen lykt er det folk pleier å bruke der? syns anne sånne ekstralys jeg har funnet blir altfor store.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 skulle ha toppa taket med å laga rutene i rust !! Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hehe, vil ikke la noe jeg ikke kan bytte ut ruste :P men nå er panseret mitt, må bare få det heim :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 jwg trenger også en ekstralykt for og ha under fangern, men alle er jo monsterstore eller firkanta Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 så fin ut denne,kan ikke huske og ha sett denne rundt i "byen" ;) hehe men senk må du få fort... justerbart koster ikke mye,2800kr helt nytt. Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 takk du :) ser nok ikke mye til bilen nå for tida sia jeg ikke har lappen. men modern brukte den endel her tidligere. i tilegg kjøpte jeg bilen av en david i lyngdal så du har sikkert sett den før, men da så den slik ut : bortsett fra at døra å kanalen var trøkt den siste tida :P senk kommer ja, men med tida. for lappen til vinteren så lurte på å drøye senk til våren igjen av praktiske grunner :D fikk gjort noe idag :) er litt orange i fargen men ikke så gal som camraet vil ha det til :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Ble ikke så dumt det der! Men du Skal ikke få deg noe Kryss i hovedlysa da? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 jo har tenkt litt på det!men hva anbefaler du? legge en tynn strimmel teip utenpå lykta som kors eller mekke noe å legge inni reflektoren? :P får kansje prøve meg litt fram :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 jo har tenkt litt på det!men hva anbefaler du? legge en tynn strimmel teip utenpå lykta som kors eller mekke noe å legge inni reflektoren? :P får kansje prøve meg litt fram :) Tja, Funker vel lett med Teip. Men hva med disse? Lykter Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg