Terjeth Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Matt eller blank? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 blank :P satser på at bilen blir blank svart med enten rusta panser (ett annet et) eller sjakkbrett på taket :) grunnen for at jeg valgte blank framfor matt som jeg egentlig hadde tenkt til var at jeg har sett på denne inspirasjons tråden, å alle de fete clean look golfene der er blanke, så for å komme litt nærmere forbildene mine så ble bilen blank :P foresten få får jeg sansynligvis disse hjula i måra: ikke no fete greier, men orginale vw felger med nesten nye dekk som skal på før EU kontroll :) ser uansett bedre ut enn de jeg har nå xD Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Du vil ikke kjøpe felgene mine da? Mulig jeg har spurt deg før, men...;) De er ikke spes oldskool da.. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 15tommerne?:) fine felger, men blir for langt borte :P å nå får jeg jo disse i mårra såeh :) var å så på et sett zender felger idag, 6x13 men ble for mye arbeid på de i forhold til prisen:P like som disse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=22158135&reference=5/221/581/35_-1908609037.jpg&adheading=Dekk+og+Felg+fra+Zender%21+185%2F60R13&adTypeId=67&areaId=3230 Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 nå kommer det endelig en skikkelig update her :) bilen uten panser, syns faktisk det var litt tøft :P panseret, matting påbegynt: så fikk jeg nye felger idag :) ny vs gammel 2 cm breiere dekk og :) en var litt kantekjørt, men fikk fiksa det ganske greit ( glemte bilde av det) bilder med nye felger og svart panser :) syns bilen ble myye råere nå! åsså viste det seg at lakken jeg har brukt foretrakk å bli matt istedet for blank som det stod på boksen, så da blir bilen matt svart :P retta døra mi litt, er fortsatt trøkt i bunnen. før spesial verktøy jeg fant på vaskerommet til mor etter TurboAlven :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 bilde sammen med en søstervogn :)her er det også montert svart grill list, ble mye bedre! :) tok hjul kontroll forann på den idag så nå skal den ikke slite dekk hvertfall :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 nytt emblem på bakplata Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Liker fronten på Golfen:) Fikk lyst på enkel grill med kromlist igjen jeg og:D Forresten, skiltet ditt er skjevt;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 joda, fronten kommer seg :) hehe, stjal den ideen fra deg ja :) måtte bare feste det sånn, syns det gjør mye på utseende faktisk :P alle tror jeg holder på å miste det :D skal prøve å mekke det skjeivt bak og :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 no nytt som er komt i hus håper golfen bi sånn etter senk :) å lillepys ville være med å ta bilde :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 senke bør være din første prioritering Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Tøffe felger:) Bare la være å kjøpe godteri, brus og annet tullball ei stund framover så får du fort råd til coilovers;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 trenger senk ja, men bør vel egentlig prioritere EU kontroll aller først, siden det er under 2 uker til fristen er ute :P blir endel jobb på meg nå i sommer så skal ikke se bort ifra at jeg handler senk når bilen er komt gjennom kontrollen å en lønning eller 2 er komt inn :) disse felgene var et impulskjøp, ikke planlagt men når jeg fikk tilbuget å en grei pris så kunne jeg ikke la de gå :P selv om jeg kjøpte et annet felgsett for et par uker sia.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 nå har jeg fått time til EU kontroll :) 1juli kl 8 skal bilen inn.. litt spent på hva de finner :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 ferdig med taket :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg