Gå til innhold

Kjøpt meg RS4 - synspunkter og eventuelle svaktheter?

Ranger emnet


v70 R

Anbefalte innlegg

Hei,har gått til innkjøp av en rs4.Skal hente den om ca 2uker:).Gleder meg som en liten unge:)

Så eg lurer litt på om det er noen som kjenner til disse bilene som har positive eller negative synspunkter.Eventuelle svakheter på de?.

har prøvd og sjekke litt på nett,men eg finner ikkje ut kor mye hk den orginale innmaten i motoren tåler?

Lurer og på kor langt de orginale turboene og dysene henger med?.

Skal vist være rundt 470 hk i denne her med chip og 3" ferrita effktanlegg fra turboene og helt bak inkludert race catter.Forsterket clutch er og satt i.

Synnes det høres mye ut eg,det må da være helt på grensen av ka turboene og dysene klarer og levere til.

Endret av henne
Trengte en bedre trådtittel...

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje andre bilder en fra annonsen,trimmet skulle være det samme som steg 3 fra mtm. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.finn.no%2Ffinn%2Fcar%2Fused%2Fobject%3Ffinnkode%3D21990396&h=708cf

Hadde vært kjekt med litt mere info enn at du bare skal handle RS4.

Modell? KM. stand osv?

Har du bilder? :)

 

Hvis bilen er trimmet til 470 hk er garantert andre ting oppgradert også.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen,annonsen er blitt slettet.Den lå på finn.no

Den va grå og va gått 118000 km Rs4 og rs6 felger va det med. .Ska ta bilder osv.. og få lagt inn på her.Noen som kan fortelle meg kossen eg får lagt inn bilder?

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med grombil!!!

Jeg har verdt nære på ett par ganger å holdt på å kjøpe en rs4.

Men har ikke turt.

Fikk sjokk da jeg så prisen på denne. Den var ferdig prutet som det sto i annonsen kan man si! :)

Er ett av "drømmebilene" mine.

Ett av "svakhetene" er vel turboene, spess hvis den er chippet. Men det kommer jo også ann på hvordan du kommer bruke bilen. Men er relativ lav km stand på den, så skulle tro den er i bra teknisk stand. Slike biler er det ikke vanlig ungdom som kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det:DHadde leitet lenge på både mobile og autoscout,så denne her kom eg over helt tilfeldig.Kan sei at eg fekk sjokk eg og .Ska prøve og få lagt innpå litt bilder og spec om bilen når eg har hentet den:).Den sko vist være i kjempe god stand,den så hvertfall ut som den var godt holdt.Fekk aldri sett og prøvd bilen selv (er vekke på jobb),så en kompis tok seg av den biten der heheh.Han gikk nå god for den,så det blei vel litt sånn nervøst impuls kjøp dette hehe:).

Så turboene er svakheten på denne her altså.Litt dumt det når du må ut med motor for og skifte de.

Blir brukt som familie bil dette her,så da bør en nesten prøve og kjøre og behandle den pent:)

Grattis med grombil!!!

Jeg har verdt nære på ett par ganger å holdt på å kjøpe en rs4.

Men har ikke turt.

Fikk sjokk da jeg så prisen på denne. Den var ferdig prutet som det sto i annonsen kan man si! :)

Er ett av "drømmebilene" mine.

Ett av "svakhetene" er vel turboene, spess hvis den er chippet. Men det kommer jo også ann på hvordan du kommer bruke bilen. Men er relativ lav km stand på den, så skulle tro den er i bra teknisk stand. Slike biler er det ikke vanlig ungdom som kjører.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente svakheter er bla LMM'ene som tar kvelden og sitter så klart mellom motor og torpedoveggen. Vanskelig å bytte og må ut med motor.

 

Så må du huske på det er 60.000km registerkjede intervall på en RS4.

Servicer er dyrt og bør følges opp på en såpass sprek og dyr bil for å ikke ødelegge verdien og holdbarheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lmm,tar ofte kvelden vis folk kjører med åpent filter med mye olje i.Så da er det vel ikkje problem så lenge det orginalt luftfilter.Du tenker vel ikkje på register reim intervall? for den ble byttet på 102000 km service.Blir nødt og få seg en oversikt over hva som ska gjøres på de forskjellige servicene og hva det koster.

Kjente svakheter er bla LMM'ene som tar kvelden og sitter så klart mellom motor og torpedoveggen. Vanskelig å bytte og må ut med motor.

 

Så må du huske på det er 60.000km registerkjede intervall på en RS4.

Servicer er dyrt og bør følges opp på en såpass sprek og dyr bil for å ikke ødelegge verdien og holdbarheten.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen,annonsen er blitt slettet.Den lå på finn.no

Den va grå og va gått 118000 km Rs4 og rs6 felger va det med. .Ska ta bilder osv.. og få lagt inn på her.Noen som kan fortelle meg kossen eg får lagt inn bilder?

 

http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-bilder/89402-legge-bilder-pa-forumet.html

Og vennligst bruk bokmål eller nynorsk som skriftspråk (regler).

 

Gratulerer med RS4, sa du hvilken årsmodell det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da hehe:)Men takker for det:).Tenkte dette her,var det berre til og hoppe i.Dukker nok opp flere ska du se:),du har vel ikkje vurdert import vel?

Så det var du som kjøpte bilen jeg skulle ha... :iconsm

 

 

Gratulere med bil hvertfall. Den hørtes ganske strøken ut.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)Glømte faktisk og spørre om hvilken årsmodell det var.

Men det sto årsmodell 2001 og første gangs registrert 2000.Så da er det vel kanskje en 2000 modell.

http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-bilder/89402-legge-bilder-pa-forumet.html

Og vennligst bruk bokmål eller nynorsk som skriftspråk (regler).

 

Gratulerer med RS4, sa du hvilken årsmodell det var?

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)Glømte faktisk og spørre om hvilken årsmodell det var.

Men det sto årsmodell 2001 og første gangs registrert 2000.Så da er det vel kanskje en 2000 modell.

 

Da er det sannsynligvis en 2001-modell. Om du går inn på Mekonomen eller Meca sine hjemmesider og taster inn reg.nr på bilen kan du se om du finner det ut. :)

Endret av henne
tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår