Gå til innhold

Kjøpt meg RS4 - synspunkter og eventuelle svaktheter?

Ranger emnet


v70 R

Anbefalte innlegg

Takker og bukker:)Virker som rs4 er en voldsom populer bil her inne.Men har ikkje inntrykk av at det finnes så alt for mange her inne på forumet som har rs4..Her må det berre tas bilder og legge innpå med spec osv...

Gratulerer med grom bil!

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker:)Virker som rs4 er en voldsom populer bil her inne.Men har ikkje inntrykk av at det finnes så alt for mange her inne på forumet som har rs4..Her må det berre tas bilder og legge innpå med spec osv...

 

ganske enkelt forde de er dyre damndamn gratulerer så mye !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå hentet rs4,må sei at den så mye bedre ut i virkligheten enn på bilder fra annonsen:).Må virlig sei at dette er virklig en gjennomført laget familieracer som de ikkje har spart på kronene når de laget den.Nå har eg aldri kjørt en standard rs4,denne er skremt opp til 476 hk i følge bremsepapirer.Men eg må sei at eg ikkje er imponert over bunndraget på ca 2500 omdr,men den kommer som ett skudd når den passerer 3000 omdr.Så eg blei vel litt skremt kan du sei på en god måte:).Synnes dette virker litt merklig,når den skal levere 440nm på 2500 omdr orginalt.Mulig den er programert slik at den har dreiemomentet lenger oppe i registert for og spare på både girkasse ,clutch og motor.Noen som har eller kjenner folk som har opplevd det samme med trimmet motor?.Regner med at servicene på denne bilen ikkje er billigt på møller,noen som har oversikt over hva som ska gjøres med denne bilen på de forskjellige servicene og eventuelt priser?.Disse bilene kan anbefales til alle som har tenkt tanken på og kjøpe en:partyon:.Så var det bilder da, går litt tregt i svingene her hehe:).Må berre se og få gjort det.Ha en fin helg folkens:)

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft! =)

hvordan er bilen i dagliglivet, nå som du har hatt den en stund?

har du flere biler ,eller er det blitt hverdagsbilen?

fornøyd? vurdert en slik lenge selv, så interessangt å høre litt om en slik bil i daglig drift.

gjennomsnittforbruk på normalkjøring da? eller har det ikke vært så mye gjennomsnittskjøring enda?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en hverdagsbil som både eg og fruen bruker:)Har og en v70 R,men den bruker eg ikkje.Men Audien har eg kjøpt for at den skal brukes som normalt. Er jo trossalt en god helårsbil med tanke på at den har firhjulsdrift.Er veldig fornøyd med bilen,både når det gjelder utstyrsnivået, komfort og kjøreopplevelse selv om chassiet er ganske så stivt og sportsligt..Når det gjelder forbruket,så bruker den nok litt desverre.Har ikkje prøvd så mye og måle den enda,men skal nok få den ner i 1.3-1.4 l på blandet/by kjøring.Den skulle gå på ca 0.8-0.9 l på fin langkjøring i følge forrige eigeren.Men forbruket tenker du ikkje på når du har en sånn bil,trenger trossalt litt mat denne rakkeren hehe:).Så eg vil påstå at bilen var verdt hver ei krone.

tøft! =)

hvordan er bilen i dagliglivet, nå som du har hatt den en stund?

har du flere biler ,eller er det blitt hverdagsbilen?

fornøyd? vurdert en slik lenge selv, så interessangt å høre litt om en slik bil i daglig drift.

gjennomsnittforbruk på normalkjøring da? eller har det ikke vært så mye gjennomsnittskjøring enda?? :)

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår