redex Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Enkelt spørsmål, sikringskapet står under rattet. Står så å si bak rattet. Er det noen enkelt måte å gjøre det på, å få skjekke om noen sikringer er gåen? Eller må jeg ta de ut en og en... det vil ta meg typ 5-6 timer... Hva med reserveboksen som ligger foran under panseret? Der kommer jeg lett til, hva brukes den til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Enkelt spørsmål, sikringskapet står under rattet.Står så å si bak rattet. Er det noen enkelt måte å gjøre det på, å få skjekke om noen sikringer er gåen? Eller må jeg ta de ut en og en... det vil ta meg typ 5-6 timer... Hva med reserveboksen som ligger foran under panseret? Der kommer jeg lett til, hva brukes den til? er vel rundt 20 sikringer i boksen. tar deg 5 min å dra ut alle :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Evt sjekke hva som funker/ikke funker på bilen og lese i boka hvilke sikring den kretsen tilhører. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Tar jo ikke lang tid å ta ut alle sammen da :p Om du stikker på Biltema og kjøper deg en sånn boks med ca 10stk av hver sikring kan du jo bare bytte alle sammen i samme slengen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 prøvelampe...... Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoexperten Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 sikring til hva? Er det første steget. Hvor sikringen til aktuelle system eller komponent sitter. bruk prøve lampa får å kont om det er gjennomgang i den. kople ledningen til prøvelampa til karosseriet og stikk målepinnen på selve stiftene til sikringen dersom prøve lampa lyser på begge sikrings kontaktene er sikring ok. dersom ikke bytt sikring mot sine riktig ampere styrke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg