Chrizter Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Kjøpt meg ny Berlingo. En helt ok bil, men denne bakkestarten (bremser automatisk i bakker 5% helling eller mer i 2 sekunder) må være noe av det dummeste jeg har vært borte i. Mister helt følelsen på bilen i bakker. Er det mulig å fjerne dette? Noen som vet? Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Er det ingen knapp noe sted da? Har du lest bruksanvisninga? På de bilene jeg har kjørt med denne funksjonen, har det heldigvis vært mulig å koble den ut. Makan til møkkafunksjon skal man lete lenge etter... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Hei Nei, fant ingen ting om det i boka. Heller ikke noen knapper i bilen... Sendt mail til forhandler. Makan til tullete oppfinnelse skal en se lenge etter... Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 kutter den ikke ut om du slår av ESP heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 kutter den ikke ut om du slår av ESP heller? Forhandler gidder ikke svare så jeg får vel gå direkte til importør. Men har ikke testet når jeg slår av ESP. ESP slår seg automatisk på over 30km, men skal prøve Takk for tips Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Du er nok nødt til å dra til en Citroën forhandler/verksted. For de må inn med Lexia'n for å deaktivere denne funksjonen om jeg ikke husker helt feil. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Forhandler gidder ikke svare så jeg får vel gå direkte til importør. Jøss, holder du til i sarpsborg, eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg