Gå til innhold

Trenger hjelp - Finne RS4 Felger

Ranger emnet


FellaZ

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da gikk det til skrittet at jeg skulle fått tak i noen nye felger.

 

Har søkt litt på diverse felger og har bestemt at det blir RS4 II felger. Har vært i kontakt med Moss Bil og dekksenter, men de klarte aldri å gi meg noe ordentlig svar på hva de hadde inne / priser osv.

 

Det jeg sikter etter er 19".

Noen som vet om noen gode tilbud, evt sider, jeg har lett litt, men funnet mer uinteressant enn interessant.

 

Ønsker helst en full felgpakke, dekkene kan byttes senere hvis de er dårlige. 5*112 - 35 innpress.

 

- Alexander

Audi A4 2007 2.0 TDI.

 

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norskbildelsenter selger felgene for 12900kr inkl dekk.

Kan også sjekke med Dekkskift.

 

 

Ja, det blir litt i stive prisen for meg.

Kan hende det er det jeg må ut med, men Moss bil & dekksenter hadde først 18" til 6000 inkl dekk. Nå koster 18" 7990 inkl dekk.

 

Så koster det vel litt ekstra hvis jeg skal ha 19, men håpet på at jeg kom under 10 000,- så jeg fikk råd til litt ekstra morro. :)

Audi A4 2007 2.0 TDI.

 

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir litt i stive prisen for meg.

Kan hende det er det jeg må ut med, men Moss bil & dekksenter hadde først 18" til 6000 inkl dekk. Nå koster 18" 7990 inkl dekk.

 

Så koster det vel litt ekstra hvis jeg skal ha 19, men håpet på at jeg kom under 10 000,- så jeg fikk råd til litt ekstra morro. :)

 

Prøv med carcarecenter i moss. En venn av meg kjøpte 19" RS4-II med dekk for 9000kr der i fjor høst..Meget bra service der oxo

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med carcarecenter i moss. En venn av meg kjøpte 19" RS4-II med dekk for 9000kr der i fjor høst..Meget bra service der oxo

 

Jeg kjøpte mine for 8500 :D på finn.no;) var ikke brukt, kun prøvd på bil :D

(X) Audi A4 Avant, 2002

(x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral)

(x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med carcarecenter i moss. En venn av meg kjøpte 19" RS4-II med dekk for 9000kr der i fjor høst..Meget bra service der oxo

 

 

Se! Sånt kunne jeg ikke funnet selv. :)

Har sendt de mail, så håper på et godt tilbud fra dem!

Audi A4 2007 2.0 TDI.

 

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21642158

Burde bytte de dekka da hvis du leser annonsen ;) men god pris...

 

Jaa, var jo veldig god pris detta. :)

 

Men lurer veldig spent på om den passer til Audin min.

Burde vel i prinsippet gjøre det. :)

Audi A4 2007 2.0 TDI.

 

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, var jo veldig god pris detta. :)

 

Men lurer veldig spent på om den passer til Audin min.

Burde vel i prinsippet gjøre det. :)

 

det står at de er originale, men det tviler jeg på til den prisen :P kunne hørt med selger...

(X) Audi A4 Avant, 2002

(x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral)

(x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgen gjør det, men dekka er jeg usikre på da de er 255 :P jeg har 235, og det er egentlig i breieste laget :P

 

 

Haha 235 er jo sinnsykt pent, sporer det mye eller?

255 er jo helt ekstremt egentlig.. Men kunne sett pent ut,

du måtte ikke ha noen spacere imellom du? :)

Audi A4 2007 2.0 TDI.

 

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha 235 er jo sinnsykt pent, sporer det mye eller?

255 er jo helt ekstremt egentlig.. Men kunne sett pent ut,

du måtte ikke ha noen spacere imellom du? :)

 

235 sporer mye, spesielt når jeg hadde overgang fra 195 til 235 ;) 255 er ekstremt ja, tror ikke det fysisk vil gå på bilen...

Jeg har ikke spacere nei, er litt usikker på hvilket innpress jeg har på de, men de går akkurat innafor skjermen foran hvertfall :P

(X) Audi A4 Avant, 2002

(x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral)

(x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

235 sporer mye, spesielt når jeg hadde overgang fra 195 til 235 ;) 255 er ekstremt ja, tror ikke det fysisk vil gå på bilen...

Jeg har ikke spacere nei, er litt usikker på hvilket innpress jeg har på de, men de går akkurat innafor skjermen foran hvertfall :P

 

Hehe, ja men da får jeg bare se.. Tenkte ikke på at de 255 dekkene vil stikke noe sinnsykt utenfor mest sannsynlig, så da får jeg revurdere det. :p

Audi A4 2007 2.0 TDI.

 

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår