Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe nye felger!

Ranger emnet


Stian442

Anbefalte innlegg

Hei! De er våren kommet og tid for sommerhjul! Nå har det seg slik at jeg solgte mine gamle felger så trenger da noen nye!

Jeg vurdere nå å gå for Zito Milano.

 

http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp01.html

 

Noen som vet hvor bred kant det er på disse felgene i størrelse 8.5*19?

 

Jeg vil ha 8.5*19! og her fåes det med ET30 og ET45!

Jeg har høydejusterbart senkesett på bilen som er en Audi A4 1.8TQ S-line, så bilen er ganske lav! Derfor lurer jeg på hvem ET jeg skal velge? 30 vil vell stikke litt mer ut enn 45 så spørsmålet er om 30 vil stikke såppas ut at det vil subbe i utterkant eller vil dette gå bra?

De gamle felgene hadde ET38 og det gikk kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo...den er lei. Hverken 30 eller 45 vil se bra ut. 30 VIL stikke utfor og 45 vil ligge endel innfor.

 

Hvis du absolutt skal gå for disse, så gå for 45 og skaff deg noen spacere.

Kan legge til at jeg har noen 8*18 med ET30 og de ligger HELT ute i skjermbuen.

 

Orihime har satt 8,5*19 felger på sin bil:

Med den dekk dimensjonen så bør du gå for felger som er 8.5"x19" med ET35. Da vil de gå akkurat innenfor skjermbuen. Har samme dimensjon på mine felger.

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har deg seg slik at dem ikke får levert Zito milano felgene til meg alikevell så nå ble jeg jo kjempe glad :( Så da måtte jeg jo gå for noen andre igjen da! MenMen.

 

Når jeg har senket bilen så mye jeg har vil 8.5x19 ET 35 komme for langt ut i buen så det vil subbe, eller går det bra? Burde jeg valgt ET 40 istede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har deg seg slik at dem ikke får levert Zito milano felgene til meg alikevell så nå ble jeg jo kjempe glad :( Så da måtte jeg jo gå for noen andre igjen da! MenMen.

 

Når jeg har senket bilen så mye jeg har vil 8.5x19 ET 35 komme for langt ut i buen så det vil subbe, eller går det bra? Burde jeg valgt ET 40 istede?

 

det var kjipt..:P

Det kommer vel mest ann på dekkene om det subber eller ei med 8.5x19 et35. Jeg kjører med den dimmen, og har ca en finger mellom alle hjulbuene.. Da med 235 dekk som er for bredt, skal bytte om til 225, håper det blir bedre. Subber ikke når vi kjører to, men bare med en ekstra bak så hører jeg det innemellom..

 

Velg hvertfall 225 el 215, men da vil du få god strekk...

8.5_215_35_R19_Khumo.jpg

disse med kumho dekk

(X) Audi A4 Avant, 2002

(x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral)

(x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smalt dekk på brei felg :) du får litt vinkel på dekksiden, noe som gjør at du kan snike den ned en del mer enn uten strekken:)

 

med tanke på et ville jeg tatt 40 og heller space ut hvis du syns de kommer for langt inn .... min subber ikke og detter er med 8.5x19 et 40 og 225 35 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår