Tuning God Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 er her jeg .. vært litt vekk i det siste :P Kjøpt meg en Golf 2 1,8 GL Sport :P må komme meg fram og tilbake vett :) Vis jeg får et godt tilbud på den, så selger jeg den ...ikke under 3000,- det ser jeg ikke vitsen i ... Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 du vraker den ivaffal ikke. rust i gulvet er jo lørdags-kos bare så slutt å grin :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 hehe... vraker den ikke .. holder på den til jeg får noe annet å gjøre på ... nå er den snart helt ribbet, har bare drivverk og understellet igjen...så blir det sveising.. så den stiger i pris :) Lurer på å bare ha den å dille med... Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Meget bra! La den bli et langtidsprosjekt:cool: Konge biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 blir det noe av (som det ser ut at det blir), skal den værra klar til rudskogen og våler neste år ... bynt å få litt tro igjen ;) Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Kommer til å spinne rundinga rundt kamikaze drifters;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg