Gå til innhold

Skal være forlover, trenger hjelp!

Ranger emnet


kMania

Anbefalte innlegg

Har blitt spurt om å være forlover i ett brylup. Og har egentlig ingen formening om hva jeg skal gjøre. Vet jo at jeg skal arrangere utdrikningslag, må jeg betale dette? noen tips til hva jeg kan gjøre? og hvordan andre oppgaver har jeg? Alt kan hjelpe meg, så svar hvis dere vet noe!

SAAB 9-3 ss 2005

[x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på hva som skjer i selve bryllupet, men det blir du nok drillet rimelig hardt på. Tipper nok at du skal holde en tale som du skriver selv, gjerne noe lystig og morsomt som beskriver den du er forlover for.

Men som sagt, det som skjer under selve bryllupet blir du nok drillet i for der pleier damene å ha stålkontroll.

 

Utdrikkingslag spleiser alle på, eneste som ikke skal betale noe der er "offeret". Vet ikke om dette praktiseres forskjellig, dette er iallefall det jeg er vandt med.

Du blir nok den som skal arrangere det da forloveren er jo den som kjenner han som skal gifte seg best, utdrikkningslaget skal være morsomt og noe han husker resten av livet, samtidig noe som ikke skader jobb / eller kan avlyse bryllupet.

 

Husk, de beste utdrikkingslagene er da offeret ikke aner noen ting om hva som skal skje, husk dette skal være opplevelse for livet så ikke være gniene, han skal sikkert være med i ditt utdrikkingslag en gang i tiden også!

 

Om du nevner litt interesser han har så er det lettere å komme med forslag, flatfyll og strippere er sikkert ikke så populært om han er hardkristen fra værste bibelbeltet, etc.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle gifte meg, var bror min forlover, og en kveld lurte han på om jeg kunne være med å flytte en henger, siden det var litt vanskelig å navigere der han skulle. Så vi satt oss i bilen, og han kjørte opp til den nye leiligheten til en god venn av meg, jeg hadde aldri vært der før, så jeg visste ikke hvem som bodde der, og han sa han skulle bare hente noe bortlånt utstyr.

 

Jeg kom inn og fikk se noen av de beste kompisene mine, som ropte "Vi har ikke glemt deg!"=P

 

Ble skjenka full og fikk en pakke senere på kvelden, som inneholdt nettingstrømpebukse, en rosa topp som hadde teksten: "Not gay, just getting married!", og ei handleliste med diverse matvarer, som jeg skulle handle fra vognene til andre kunder på butikken, samtidig skulle jeg få signaturen av 10 damer på ryggen. Var drita full på Rema, og kl 22 på kvelden er det ikke så mange kunder akkurat, men det gikk!:D Moro var det og:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår