twogees Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hei! jeg har låst inne nøklene mine i bilen, bmw sier at den eneste måten å komme seg inn på er ved å komme til dem. bilen har sentral lås. har prøvd med en krok, men dørene blir holdt igjen av sentral låsen. noen som har tips? send gjerne PM. PS har ikke reserve nøkkel Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 knus ruten!! lætt. husker på min tok æ trekiler som æ "banka" på toppen av fører døra. så æ fikk en åpning så en kraftig men tynn jernstang og vippa opp dørhåndtaket. eller trakk i døråpneren. håper det hjelper lykke til :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Ser du nøkkelen, eller ligger den i baggasjerommet eller noe sånn? Du må pent ha fatt i den nøkkelen igjen. Hvis nøkkelen er synlig i bilen, så vil jeg anbefale deg å ringe ett bilbergingsselskap. De har utstyr som ikke skader bilen, og de er som oftest ganske dyktige på å fiske etter nøkler. Enkelte stasjoner har også sett for å dirke opp dørlåsen utenifra, men det er mere sjeldent. Nå vet jeg ikke hva slags forsikring du har på bilen, men har du delkasko (brann, tjuveri osv) på den, så har du høyst sannsynlig dekket hjelpen via forsikringsselskapet. Du selv må ut med en egenandel, men det er billigere enn å skifte ei rute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Ring naf, og få de til å komme. Er ikek du medlem, så finn mor/far/bror/søster/tante/onkel/nabo elelr noen andre som er medlem. Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 prøv og dirk opp selv, ikke så vanskligt i grunn Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 skjedde med meg en gang, da brukte viking sånn pumpegreie for å åpne opp døra litt og tok sånn krok inn å huka til seg nøkkeln :) Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 prøv og dirk opp selv, ikke så vanskligt i grunn Det hjelper lite å prøve å dirke denne bilen innenfra, ettersom den er utstyrt med sikkerhetslås. Du får dratt i låseknastene, men de forsvinner bare rett ned igjen. Som sagt tidligere, så er NAF, Falck eller Viking det jeg vil anbefale. Iallfall hvis nøkkelen er synlig, og mulig å få tak i. Som jeg også nevnte tidligere, så har enkelte stasjoner også dirkesett som de bruker på utvendig dørlås, men jeg tror det er sjelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg