Gå til innhold

Sæther : BMW 325i Ferdig/ SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

husk når du kjøper lakk. dakargul komm i både 1 og 2. den ene er skikkelig gul og fin og den andre ser ut som sennep. velg for guds skyld den riktige :P husker ikke hvem som var hvem.

 

men jeg lakket en gul e36 3.6m3 for en tid tilbake. den hadde den sennepsgulfargen på noen av delene før jeg lakka den.. ikke spesielt tøft :P

Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo

Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor

 

"det er viktig at det ryker og bråker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

husk når du kjøper lakk. dakargul komm i både 1 og 2. den ene er skikkelig gul og fin og den andre ser ut som sennep. velg for guds skyld den riktige :P husker ikke hvem som var hvem.

 

men jeg lakket en gul e36 3.6m3 for en tid tilbake. den hadde den sennepsgulfargen på noen av delene før jeg lakka den.. ikke spesielt tøft :P

 

Det er 2 nyanser ja, tenkte og bestile lakk snart jeg, takk for info! Vil ikke ha sennep gul bil,

 

Prøv for gudskyld man og husk hvilken som du lakkerte i. Jeg skal sjekke opp fargen på jobben i morgen. se hvor mange alternativer jeg har av fargen, kan jo også bare prøve sprøyte på jobben, så jeg får riktigt farge. Tror dette kan bli tøft med sorte detaljer på bilen

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var lett å kjenne igjen bilen din i oslofjordtunellen, hilsen han på sykkelen ;)

 

Åja :D hehe Du kjørte som et svin hehe :D

 

for mykje gummi!

Ville også bytta blinkersa framme.. ellers ser det vel bra ut:)

 

Jepp blinkersene foran skal graves ned i skogen, kjøper nye frontlamper tenkte jeg jeg, og allllllllllllllt for mye gummi ja. skal bytte dekk bak og foran

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir aldri for lavt:D Ble veldig bra med senk.

Følger med på denne, gul e36 er tøft

 

Blir aldrig for lavt , helt rett i den :D

 

ja håper den blir pen med sorte lister og dakari gul. Skal også kjøpe nye frontlykter, men klarer ikke helt bestemme meg hva som er pent, ( Noen forslag ) ? Vil ha noe som ikke ser jalla,. noe som ser ut som det skulle vært orginalt på bilen

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår