Gå til innhold

Sæther : BMW 325i Ferdig/ SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Fikk surret meg til etter arbeids tid til og sveise ferdig rusta, SÅ begynnte jeg og demontere bak, åfyfader godt jeg kjøpte en komplett bakplatte for her var det mye rust...!" Men men får vel bare sveise litt mere på jobben da ... Hater rustsveising, kjeddlig dritt jobb

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk surret meg til etter arbeids tid til og sveise ferdig rusta, SÅ begynnte jeg og demontere bak, åfyfader godt jeg kjøpte en komplett bakplate for her var det mye rust...!" Men men får vel bare sveise litt mere på jobben da ... Hater rustsveising, kjedelig dritt jobb

 

Du får stå på litt så kan denne bilen bli dritfin! Du har jo motor i denna og. Synes det faktisk er kjedeligere å pusse rust.. ble 13t med det på Golfen min før jeg solgte den. Men lakk er vel å prioritere før coilovers? I og med at du har 4 forskjellige farger på bilen eller hva det nå er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stå på litt så kan denne bilen bli dritfin! Du har jo motor i denna og. Synes det faktisk er kjedeligere å pusse rust.. ble 13t med det på Golfen min før jeg solgte den. Men lakk er vel å prioritere før coilovers? I og med at du har 4 forskjellige farger på bilen eller hva det nå er..

 

Rust er kjedlige greier, spesielt når man har brukt 8 timer på rust sveising allrede og har vel da ca, 6 timer jobb igjen med skifte av bakplata og sveise den.

 

Grunnet til at jeg har lyst og få coilovers før lakk, er pga, de som dempere og fjører på denne bilen er helt utslitt, så lyst og få senket den først. og stivet den opp. Lyst og få hele bilen i god teknsik stand. Så fortjenner den og bli tøff.

 

Hvet du hvor jeg kan få tak i M3 speil billigt og M3 lister til sedan?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust er kjedlige greier, spesielt når man har brukt 8 timer på rust sveising allrede og har vel da ca, 6 timer jobb igjen med skifte av bakplata og sveise den.

 

Grunnet til at jeg har lyst og få coilovers før lakk, er pga, de som dempere og fjører på denne bilen er helt utslitt, så lyst og få senket den først. og stivet den opp. Lyst og få hele bilen i god teknsik stand. Så fortjenner den og bli tøff.

 

Hvet du hvor jeg kan få tak i M3 speil billigt og M3 lister til sedan?

 

Du kan jo alltids høre med gutta på bimmers.no hvis du er medlem der.. eller fra http://www.koed.dk, mener å huske at det er de som er billigst på det meste av BMW deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stå på litt så kan denne bilen bli dritfin! Du har jo motor i denna og. Synes det faktisk er kjedeligere å pusse rust.. ble 13t med det på Golfen min før jeg solgte den. Men lakk er vel å prioritere før coilovers? I og med at du har 4 forskjellige farger på bilen eller hva det nå er..

 

God teknisk stand først.. Så skal du ha tak i M3 speil og lister ? :p

 

M3 speil og m3 lister så er utsiden på bilen klar, og etter hva jeg har forstått så er ikke disse små tingene spesielt dyrt til disse e36 heller, jeg må bare finne de :jerkoff:

 

God teksnisk stand og EU kontroll. bilen har vært begjær avskilta i snart 1 år nå. :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår