Andersho Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Hei, jeg har et problem med min 1.6 A4-97mod. Hvis bilen har stått ute i regnvær, så får jeg store startproblemer og den sliter mye på lavt turtall:/ Dette varer kun til motoren har blitt varm og vannet som lager problemet en plass i motoren er dampet vekk. Noen som har god peiling på bil og hvet hvor problemet kan ligge?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Ville sett på luftinntak om det er noen lekkasjer der som gjør at den suger fuktighet inn i luftsystemet.. hvordan ser luftfilteret ditt ut? Det finnes sikkert noe mer relevant å komme med, men jeg vet ikke. Ta også en diagnose på den når feiltilstanden har oppstått, da finner du muligens feilen. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg