reyes Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Er i streik så har benyttet dagen på fikse bilen. Har litt rust her og der tenkte derfor å utbedre. Bruker spaybokser fra Dupli-Color. Alt gikk fint, fikk sprøytet på grunningen og var klar for lakk. Men tror du ikke lakken var helt feil! Prøve sprøytet på en gjenstand og forstod fort denne fargen stemmer F!!! ikke. Bilen nå, ser helt for jævlig ut! Jeg var i kontakt med røhne selmer ang lakkode dagen før, og fikk denne meldingen: Panther Black kode G eller XSC 2851 Kan noen fortelle meg hvor jeg finner lakkoden på bilen min? Er 2000 mondeo! Må finne ut av dette, sliter! Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Fargekodene kan endre seg betraktelig med årsmodellene noen ganger, kan du ha bestillt rett kode men feil modell? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Fargekodene kan endre seg betraktelig med årsmodellene noen ganger, kan du ha bestillt rett kode men feil modell? Du sier noe der! Kanskje jeg ikke nevnte årmodell. Men du vet ikke om andre metoder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Reis til noen som blander riktig lakk - til bilen slik den er nå, og ikke slik den var som ny. Billakkspesialisten i Oslo er en mulighet. Litt vanskelig med parkering rett utenfor, så greit om man kan skru av og ta med f.eks. bensinlokket som fargeprøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Reis til noen som blander riktig lakk - til bilen slik den er nå, og ikke slik den var som ny. Billakkspesialisten i Oslo er en mulighet. Litt vanskelig med parkering rett utenfor, så greit om man kan skru av og ta med f.eks. bensinlokket som fargeprøve. Ja det høres ut som en mulighet. Så lenge streiken varer ut uka har jeg god tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Men forsatt ingen som kunne tenke seg hvor jeg finner lakkoden på bilen? 2000model mondeo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Står vel på høyre B stolpe Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Okai, skal undersøke. Hvordan ser koden ut? Er det både tall og bokstaver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Takk for hjelpen. Tok meg en tur til billakkspesialisten i Oslo og fikk blandet riktig lakk farge. Flinke er dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg