eirikoo Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Nå er vinterdepresjonen over meg, og bilen vurderes solgt. Selges den ikke i løpet av relativt kort tid, ombestemmer jeg meg igjen. Gått rundt 140k, tatt godt vare på. oljeskift hver 5k, alltid filterbytte. Mye fine mods, og funker meget bra. Specs sånn nogenlunde up-to-date: http://home.no.net/eirikoo/ Pris ca 260k Edit: Nummeret mitt er 90541152 hvis noen ønsker en prat. (om bilen. ) :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Hadde jeg bare hatt pengene skulle jeg sterkt vurdert bilen din, Eirikoo... Den er uten tvil den mest "delikate" 200SX'en som jeg har sett i Norge ettersom den ikke er over the top, men bare herlig å se på! Gikk en kjapp stund jeg vurderte å selge bilen i høst, men etter en uke eller to fikk jeg hodet på plass igjen og fjernet bilen fra salg... Lykke til iallefall! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Takker og bukker! Det er en fin bil ja.. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Da ligger den på Autodb og. http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=386058 Kjøp nå om dere har lyst folkens, jeg trekker den fra salg når snøen går tipper jeg. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 La oss si at plutselig en dukket opp, og kjøpte bilen, Eirik... Hva gjør du da? Er det noen lumske planer du går med i tankene om dagen eller? Villig til å dele tankene med meg/oss andre? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Er veldig usikker nå.. Tankene går i mange retninger. Begynne å kjøre rally/kjøpe rallybil? Bygge drifte/banebil? Selge begge bilene, for å ende opp med noe dyrere.. Vet ikke ennå. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Ville nok bygd driftebil av den hvis jeg var deg ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by MeSs Ville nok bygd driftebil av den hvis jeg var deg ;) MeSs Den er litt for fin til å 'bruke opp' på bane. Kjører pent og med gode marginer med en såpass fin bil. Hadde jeg bygd en dedikert banebil, kan jeg satse mer.. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Skjønner ikke at du kan ha vinterdepresjoner som har Urquattro på vinterføre. Dette må jo være kanskje den beste grunnen til å takle vinteren på en bra måte. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Speedy9 Skjønner ikke at du kan ha vinterdepresjoner som har Urquattro på vinterføre. Dette må jo være kanskje den beste grunnen til å takle vinteren på en bra måte. :D Ingen problemer med å takle vinteren, men hvordan skal man planlegge sommeren? :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by eirikoo Ingen problemer med å takle vinteren, men hvordan skal man planlegge sommeren? :D Du må bare innse det. Du har et skikkelig luksusproblem!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Fått noen bud????? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Darkstar Fått noen bud????? ingen seriøse bud ennå. Det er noen i tenkeboksen.. :) Vet ikke om de virkelig har penger da. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Prøv en gratis annonse på Norsk Sportsvogn Klubbs markedsside, der er interessen for sportsbiler stor hele året. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Hei! Kan jo bytte rallybilen min i URQen din?:D :D :D Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg