Gå til innhold

Farge felgene blå?

Ranger emnet


niklasf91

Anbefalte innlegg

Kan jo gjøre det... er ikke noe problem.. men hadde vært bedre med et litt bedre bilde.

 

Hadde også vært en MEGA fordel om du hadde sagt hva slags farge du tenker på.. finns masse nyanser av blå.. :P

 

En type blå som macher bilen:) Har ikke noe bedre bilde, beklager:( De andre bildene er hjulkapsler!

 

Men er veldig taknemlig om du kan gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforsto jeg sikkert, trodde du ønsket at felgene skulle matche bilens farge mest mulig likt.

 

Men her får du etpar varianter til da:

 

felgmod3.jpg

 

felgmod1.jpg

 

felgmod2.jpg

 

Den "medium" likte jeg veldig veldig veldig godt ;) Godt jobba! Den lyse likte jeg også!

 

Men hvordan finne riktig lakk:P Og hvordan lakere de selv, hmm. Men hvordan klarer du og redigere slikt, det virker da veldig vanskelig! Veldig imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med photoshop da? Skulle ønske jeg kunne det programmet:P Jeg har det, men hvordan bruke det? I dont know..

 

Photoshop ja. Kan det ikke jeg heller. Har prøvd, men gidder ikke å lære meg alt. Fikk til en rimelig grei Audi 80, med linselys fra RS2, RS-fanger, speil, sideskjørt og felger, men prøvetiden gikk ut, så da ga jeg opp=P

 

Det er sikkert moro når man kan det:)

 

Du finner tutorials på nett, er bare å google det. Kan hende du får tips fra noen her inne og, hvis du spør pent;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lese litt i de vedlagte linkene og deretter er det bare å prøve seg fram, er veldig enkelt når du først har skjønt prinsippet. Er ikke mer enn et halvår siden jeg først begynte å leke med photoshop heller, før det var jeg også helt grønn på dette. :)

 

http://www.photoshopchop.com/tutorials/

 

http://www.photoshopjunkie.com/tutorials/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår