Crisytaiser Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Hei! Har en 760 som gikk når jeg kjøpte den men når jeg skulle starte den noen dager senere var det ikke gnist i pluggene.. Er full spenning i coilen men nesten som den ikke sender den videre til fordelerlokket. Har lest at mange som har volvo har hatt problemer med tenningsmodulen.. Kan noen poste ett bilde av tenningsmodulen, før bilen går i søpla? Har bytta for mye på den nå og gir den 1 sjanse til! Mvh Kim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Er nok tenningsmodulen ja.. Ser sikkert slik ut: Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crisytaiser Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Hmmm, tror ikke jeg har sett den der før.. Har kun en stor boks + coilen som er nært batteriet.. Hvor bruker de som oftest og sitte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulken Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 på volvoer med firer pleier den å sitte på en av skjermene ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg