WhiteRaven101 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Jeg har nå bestilt produkter fra Meguiars dvs; vask, clay, swirlX, scratchX, lakkrens, polish, voks, quick detailer og div. annet utstyr. Det jeg ikke har bestilt og som jeg tror hadde vært fint å ha er et "tørkehåndkle" til bilen. Jeg leste litt om Meguiars Water Magnet og skjønte at det var av litt dårlig kvalitet hva angår sugevne og kanter som løsner. Hva er det mest anbefalte "tørkehåndkleet" til bil som man enkelt får tak i, og hvor kjøper man det? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 jeg har rett å slett 2 micro fiber kluter kjøpt på europris jeg . billig og bra. bruker først det ene til å ta grovarbeidet. går over med nr 2 .. tilslutt. blir så tørr og fin atte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Sikkert mye bra, men kan hvertfall anbefale 3 som jeg syns er knallgode :) Chemical Guys Miracle Dryer Scandic Shine's Tørkehåndkle Dodo Juice Supernatural Drying Towel De to første får du hos Scandicshine og Dodo Juice kommer Blank Bil til å ta inn i tiden som kommer :) Du kommer til å digge alle 3 ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 jeg har det blåe fra Scandicshine og det er kjempe bra. suger til seg kjempe mye vann. jeg har også megs sin water magnet og det er som å tørke bilen med vann, man bare suger opp litt vann og lager striper med resten. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Chemical Guys Miracle Dryer er min favoritt Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Bruker helt vanlig microfiber klut. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteRaven101 Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Tusen takk for tipsene! Appreciated a lot! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Bruker først Watermagnet...så en Cobra Guzzler mikrofiber ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg