carlos styve Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by ladetrykk Bilen ser bra ut den.. .. hvor mye kan den prutes ned da :D Prisen kan selvsagt diskuteres... kom med bud, muligens rimeligere ved hurtig avgjørelse..wtf? Siter Celica selges.. styven@frisurf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Nå ser jeg prisnivået på desse bilene ligger rundt 35k ( annonsert) , men mange av desse bilene som har gått mellom 180k til 250k km uten at der er gjort noe med hverken motor eller girkasse.. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 tror ikke du akkurat blir lurt om du betaler det han forlanger... som jeg kan se, har han overhalt bilen såpass at den er bedre enn en bil som har gått 180k. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Kanskje det... ser nå veldig bra ut iallefall :D Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by bjirn tror ikke du akkurat blir lurt om du betaler det han forlanger... som jeg kan se, har han overhalt bilen såpass at den er bedre enn en bil som har gått 180k. Han har rett i det han sier her, tro meg, har hatt 2 stk, de var gått 177 000km og 244 000km og visst alt er gjort med denne bilen, så er du omtrent det jeg gjorde med mine... mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 tror ikke du akkurat blir lurt om du betaler det han forlanger... som jeg kan se, har han overhalt bilen såpass at den er bedre enn en bil som har gått 180k. Nå påpekte jeg det samme... at de bilene som har gått 180k ligger rundt 35k men da må en rekne med en del utlegg som feks motor og girkasse.. så da jeg er vel egentlig ganske enige med dere .. ;) Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 kossen gåre carlos? blire nåkke salg? Kjøp dg en escrot mk1 no då!!! Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlos styve Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by enrico kossen gåre carlos? blire nåkke salg? Kjøp dg en escrot mk1 no då!!! Ja kanskje d e tingen... Noen som har en å bytte..?:dude: Siter Celica selges.. styven@frisurf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Jævla pen bil! Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlos styve Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 ...Takker ;) Siter Celica selges.. styven@frisurf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 er bilen solgt? Mange intreserte? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by ladetrykk er bilen solgt? Mange intreserte? Tror styven er på jobb så jeg kan svare: Bilen er ikke solgt men vet at mange er intresserte. Førstemann til mølla, denne er "one of a kind";) Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 "one of a kind" det er vel riktig :D ... går det med salget, står de med pengene i henda og banker på lol lol lol Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlos styve Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P "one of a kind" det er vel riktig :D ... går det med salget, står de med pengene i henda og banker på lol lol lol Ja det er mange som er interiserte, den blir muligens solgt neste veke. Går da for 42000... Noen over:D Siter Celica selges.. styven@frisurf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Prøv en gratis annonse på Norsk Sportsvogn Klubbs markedsside, der er interessen for sportsbiler stor hele året. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg