Gå til innhold

Darty's '83 Golf!

Ranger emnet


Darty

Anbefalte innlegg

Nei var dårlig..

 

Og dommerene var helt idiot etter min (Og de som jeg var der sammen med) sin mening.. F.eks oldschool prisen som egentlig jeg var garantert, men som de heller valgte å gi til en boble som var bygget om til å se ut som noe nymotens/hotrod..

Tingen er ikke at jeg er sur fordi jeg ikke vant, men jeg trodde oldschool var en stil, og ikke hadde noe med alder å gjøre!

Isåfall kunne de kalt prisen "gamleste bil pris"

 

Samme med prisen "beste europeiske bil", som gikk til en forferdelig BMW 1,8 som hadde gjort følgene: Skiftet front og baklykter, og hadde litt større felger enn orginalt. Den hadde vel forsåvidt også noen "M-tech" klistemerker..

 

Skjønner ikke hvordan denne kunne vinne over den veldig pene jettaen som var der, med luftfjæring, pent bygd, mye detaljer osv! En annen kandidat var en nyere audi A4 med veldig pen og distre styling (Og ellers veldig pen i lakk og alt).

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde med meg kameraet men ble ikke tatt noen bilder.. Så det var mange andre som tok bilder, også de i "crewet", så jeg driver å ser etter bilder men har ikke funnet noe enda..

 

Jeg har forresten sagt ifra til de som arrangerte treffet hva jeg syntes, og han jeg snakket med (Ene dommeren) var enig i noe av det jeg sa, og jeg ble innvitert til å være med som dommer på neste treff som er på Dekk1 Tiller den 21 August.

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var dårlig..

 

Og dommerene var helt idiot etter min (Og de som jeg var der sammen med) sin mening.. F.eks oldschool prisen som egentlig jeg var garantert, men som de heller valgte å gi til en boble som var bygget om til å se ut som noe nymotens/hotrod..

Tingen er ikke at jeg er sur fordi jeg ikke vant, men jeg trodde oldschool var en stil, og ikke hadde noe med alder å gjøre!

Isåfall kunne de kalt prisen "gamleste bil pris"

 

Samme med prisen "beste europeiske bil", som gikk til en forferdelig BMW 1,8 som hadde gjort følgene: Skiftet front og baklykter, og hadde litt større felger enn orginalt. Den hadde vel forsåvidt også noen "M-tech" klistemerker..

 

Skjønner ikke hvordan denne kunne vinne over den veldig pene jettaen som var der, med luftfjæring, pent bygd, mye detaljer osv! En annen kandidat var en nyere audi A4 med veldig pen og distre styling (Og ellers veldig pen i lakk og alt).

 

Kunne ikke vært mere enig :D

 

Meget tøft stuk på golf'en, har en god del bilder av den fra treffet :)

Treffets tøffeste bil etter min mening

Endret av Thjoms

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritbra bilder! Tusen takk! :D

 

værsegod :)

blir endel bilder når en drar rundt på treff :)

 

hadde jo å vært tøft å tatt en fotoshoot av bilen, både kjørebilder å med forskjellige bakgrunner :)

Endret av Thjoms

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drit rå den Einzern din!, får meg virkelig til å savne passelaten min...

IMG_2128-pola.jpg

 

Synd du ikke vant på treffet da, hadde vært virkelig fortjent.

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår