Gå til innhold

Mitt S4 prosjekt

Ranger emnet


s4jan

Anbefalte innlegg

God dag godtfolk.

 

Er i oppstartfasen på prosjektet mitt, en S4 93mod.

Er veldig spent da dette er mitt første VAG-prosjekt. Er veldig takknemlig for forslag og tips. Morsomt med brain-storming:happyhappy:

Takker på forhånd:pray

S4 er ikke en bil... Det er en livsstil...

jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grei ut den!

Du må nesten ringe luftfartstilsynet og høre med de om det går greit å kjøre med den bilen med tanke på høyden! :P *Spøk* Men fra spøk til revolver - Du MÅ få senket den, en S4 kan ikke se slik ut... :P

 

Hva skjer med at du mangler sideblinkers?

 

Edit: Og forresten; Du har A6 eller S6-skjermer foran ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som hadde den før hadde noen planer, men strandet liksom halveis. Ser ut som at han ikke helt visste hvordan ting skulle gjøres heller. Derfor er jeg her på forumet for å få tips av folk som kan "alt" som er å kunne om denne bilen. Er på utkikk etter senking, noen forslag? Felger er på vei, skal legge ut bilder så fort de er på plass.:thumb

S4 er ikke en bil... Det er en livsstil...

jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke S6 skjermer forran, det er forskjellig vinkel på blinklyset i bakkant(syntes jeg det så ut som) :) Men om det er import-bil så kan det være at skjermblinklys ikke er satt i. Eller om det er byttet skjermer i ettertid, så kan dem ha blitt levert uten blinklys på skjermene.. Fikk mine originale S6 skjermer fra møller uten hull til blinklys :)

 

Men som sagt tidligere, senk, soting, felger så er man langt på vei :)

Endret av Dagi51

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår