s4jan Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 God dag godtfolk. Er i oppstartfasen på prosjektet mitt, en S4 93mod. Er veldig spent da dette er mitt første VAG-prosjekt. Er veldig takknemlig for forslag og tips. Morsomt med brain-storming:happyhappy: Takker på forhånd:pray Siter S4 er ikke en bil... Det er en livsstil... jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Bilder av utgangspunktet? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4jan Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Her kommer noen bilder. Beklager kvaliteten, de er fra når jeg hentet bilen. Kom gjerne med forslag eller kommentarer dersom dere ser noe.:m'm: [/img] Siter S4 er ikke en bil... Det er en livsstil... jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Senk, soting, potter, og ikke minst felger, så blir'n fin :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Så grei ut den! Du må nesten ringe luftfartstilsynet og høre med de om det går greit å kjøre med den bilen med tanke på høyden! :P *Spøk* Men fra spøk til revolver - Du MÅ få senket den, en S4 kan ikke se slik ut... :P Hva skjer med at du mangler sideblinkers? Edit: Og forresten; Du har A6 eller S6-skjermer foran ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4jan Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Han som hadde den før hadde noen planer, men strandet liksom halveis. Ser ut som at han ikke helt visste hvordan ting skulle gjøres heller. Derfor er jeg her på forumet for å få tips av folk som kan "alt" som er å kunne om denne bilen. Er på utkikk etter senking, noen forslag? Felger er på vei, skal legge ut bilder så fort de er på plass.:thumb Siter S4 er ikke en bil... Det er en livsstil... jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 en grei nettside som har masse Audi og VW deler er norsk bildelsenter.. http://www.norskbildelsenter.no/ Der kan du finne senk +++ Det er også rabatt hvis du er medlem av VACN ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 (endret) Du har nok ikke S6 skjermer forran, det er forskjellig vinkel på blinklyset i bakkant(syntes jeg det så ut som) :) Men om det er import-bil så kan det være at skjermblinklys ikke er satt i. Eller om det er byttet skjermer i ettertid, så kan dem ha blitt levert uten blinklys på skjermene.. Fikk mine originale S6 skjermer fra møller uten hull til blinklys :) Men som sagt tidligere, senk, soting, felger så er man langt på vei :) Endret April 9, 2010 av Dagi51 Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4jan Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Her er de nye felgene. Hva tykks? Sinnsykt fornøyd selv, men alltid gøy å høre hva andre synes. Siter S4 er ikke en bil... Det er en livsstil... jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Hva er dimmensjonen på de?:) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4jan Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 De er 8,5x19 Men har satt de sidna bilen nå, og ble veldig i tvil. Noen som har noen meninger? Betalt litt for de, men spiller ingen rolle dersom jeg ikke blir fornøyd. Siter S4 er ikke en bil... Det er en livsstil... jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Hadde felgene vært i krom, så hadde det første jeg tenkte på vært type amerikansk som pimp my ride.. Er noe med fasongen og designen som ikke kaller til meg, men det er mine ord :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Beklager å si det... Ikke noe frekt mot smaken din eller noe slik.... Men de appellerte ikke til meg i det hele tatt... Jeg ville helst ha gått for OEM... Men smaken er som baken... DELT! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4jan Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Godaften VAG-mennesker. Har funnet noen skikkelig "god-felger". Tror disse virkelig vil løfte S4 videre. Og som vanlig, kom med kommentarer. Siter S4 er ikke en bil... Det er en livsstil... jan gleder seg til lisensdag på Rudskogen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 (endret) Tøffe felger det! :) Så en på vacn som kasnskje har slike på sin s4 sedan.. ( Litt vanskelig å se om det er samme felg ) Passer bra til bilen ;) Endret April 12, 2010 av Wildzor Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg