Gå til innhold

Selges: Chrysler Neon LE 2.0L 2001 mod

Ranger emnet


Halfe

Anbefalte innlegg

annonse ligger på http://www.autodb.no med kode 1086028.

Satt til 70.000 men kan ta i mot bud. ikke under 55.000,-

 

Gi bud. bilen er i bra stand og godt vedlikeholdt

 

!!!!Biler kommer!!!!

Innlegg fra annonnse

 

Meget skjelden bil å se til salgs. Kan gi bud om ønsket

Selges pga større familie.

Det er ingen mangler på den og er EU godkjent Januar 2009. Nylig byttet Oljefilter, luftfilter og andre små deler som blir gjort på service. Motoren går pent bruker fra 0.6 - 0,8 gjenomsnittlig på mila. liten tank så den er ikke dyr å fylle av gangen. Bilen går i dag dagli inn til Oslo og har i dag ikke merket noen problemer med bilen.

Nye framdempere i 2008, nye bremseskiver forran og bak våren 2009. nytt hjullager høyre bak. Også nye Vinterdekk denne sessongen.

Har også lagt opp kabler til forsterker bak så der er mulig og koble til ektra anlegg hvis det også er ønsket.

Denne bilen er som jeg har sett den eneste 2001 modellen på veien i norge og det er heller ikke mange med 2.0L motorer heller i 2Gen-3Generasjon Neon.

Ring for å avtale tid for visning og eventuelle Spm. hvis jeg ikke tar telefonen med engang på dagtid så er jeg inne hos en kunde og ringer opp så fort jeg ser på mobilen, eventuelt legg igjen en bekjed på svareren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

2 gen med 133 hester er jo et kupp her i Norge, men 1 gen funker fint den og.

Jeg er snart i gang med å tune opp motoren på min. Skal porte toppen, sette i litt større kam, grenrør, highflow cat osv.

Har vurdert å høyne kompen, da jeg kjører på E85. Kjøpte sånn e85 elektronikkmodul hos http://www.change2e85.com

Funker fint, det :) Den åpner dysene litt lengere, slik at den får nok suppe.

 

Masse morro med Neon. Billig i innkjøp, og masse tuningmuligheter (for den med riktig motor) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår