Gå til innhold

Problem med sugemotor

Ranger emnet


SStande

Anbefalte innlegg

Tenk på hvor mye et sprut vil kutte i drivstoffbudsjettet. Da vil de ikke lengre "smile helt opp til ledelsen i SHell". *synge* :D

 

Hvordan var det å handle fra rsi? Vi er en gjeng herfra som har planer om å handle litt diverse råder, foringer og muligens veiv og coilovere derfra. Leveringstid? Hvilken fraktmetode og selskap brukte du? Noen problemer ift levering ut av landet osv? Bikket du $1.000.- f.eks?

 

PS! Få ut litt (masse) video av doningen, både på asfalt, grus og ev dynorulle. Høres ikke ut som du driver på noe bilcrossbudsjett. :)

 

Jeg ventet fantastisk lenge på delene mine.. ventet totalt 6 mnd fra jeg betalte til jeg fikk varene.. så MIN erfaring med rsi er veldig dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med og få bilen til og gå over 3,5-4000rpm.!

Legger ut litt info om hva som er gjort sålangt:

2.8l innmat fra RSI 12.5:1 i statisk komp,21 i dynamisk komp, 16v topp, sitter en forgasser der nå holley 4150 dobbelpumpe, bensinpumpen leverer 100gph og har max 8psi i trykk, innsugskammen fikk jeg besked om å vri 4grader etter så det er gjort, har saab fordelerlokk og kortet fordeler(problemet er at fordelern ikke har vakum eller vekter) lurer på om man har en fordeler med vakum og tar av vakumslangen,justerer tenningen og har på vakumen igjen. blir det da slik at du får mindre på tomgang og til det du justerte til ved gasspådrag?

grunnen til at jeg ikke har vakum er at plassen er veeeeldig dårlig!! trenger sårt forslag til hva som kan være galt.

 

TNX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår