Robin91 Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Har hadt et ganske stort problem i det siste. Når jeg parkerer biln (3B 97) må jeg først låse sjofør sia, og så gå rundt å låse passasjer sia. men de bakre dørene låse seg ikke. Hva kan probleme være? er GANSKE irriterende! Har skrudd av dørpanelet og alt fungere fint der. hjelp:titties: Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Har hadt et ganske stort problem i det siste. Når jeg parkerer biln (3B 97) må jeg først låse sjofør sia, og så gå rundt å låse passasjer sia. men de bakre dørene låse seg ikke. Hva kan probleme være? er GANSKE irriterende! Har skrudd av dørpanelet og alt fungere fint der. hjelp:titties: Jeg har dessverre ikke noe godt svar ang. hva dette kan være. Men disse bilene og sentrallåsen er et veldig godt- og ofte omtalt emne, uten at jeg vet om noen har funnet svaret på det enda. På min 3B gikk sentrallåsen fullstendig i vranga hvis den ble låst- eller åpnet fra høyredøra. Og dette gjorde ungene stadig vekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passtikk Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Hei jeg har hatt dette problemet selv på min passat. Under teppet på venstre side foran førerstolen ligger det di kaller comfortenheten, til den går det en ledningsklase som ledningene pleier å irre istykker, klipp de skjøtene der som er irret å skjøt på nye ledninger å lodd dette godt å tre på krympestrømpe. skulle du lure på noe er det bare å ringe meg på 93608736. Hilsen Stig fra larvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Fant denne liggende på lur !frakoblet! Har den noe med setral låsen å gjøre kansje ?:idea: Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg