grimlock Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 hei.er det noen der ute som vet om et senkesett til a4 b5 Turboquattro som senker mer enn 75mm??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 KW sine, FK silverline X, supersport/ta-tecknix som jeg veit om :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 KW sine, FK silverline X, supersport/ta-tecknix som jeg veit om :) senker de mer en 75mm?.har du noe link til hjemsiden hvor slike sett selges? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Vmaxx senker bra vet jeg :) http://www.v-maxx.no/index.php?categoryid=13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Tusen takk:) de hadde!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 (endret) 75mm?! da er jo ikke bilen kjørbar etterpå :P Men bsbildeler feks har senkesett :) Når jeg kjøpte justerbart til min så stod det at det kunne senkes til feks 75mm, men da hadde det ikke blitt godkjent da camberen på bilen er så bort inni natta feil :P Endret April 6, 2010 av Slippern Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 75mm?! da er jo ikke bilen kjørbar etterpå :P Men bsbildeler feks har senkesett :) Når jeg kjøpte justerbart til min så stod det at det kunne senkes til feks 75mm, men da hadde det ikke blitt godkjent da camberen på bilen er så bort inni natta feil :P Dette her var min forrige audi,den var senket en smule mer en 75,husker ikke hvor mye jeg senket den.men den var fullt kjørbar hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 75mm?! da er jo ikke bilen kjørbar etterpå :P Men bsbildeler feks har senkesett :) Når jeg kjøpte justerbart til min så stod det at det kunne senkes til feks 75mm, men da hadde det ikke blitt godkjent da camberen på bilen er så bort inni natta feil :P Dette her var min forrige audi,den var senket en smule mer en 75,husker ikke hvor mye jeg senket den.men den var fullt kjørbar hehe min er senket 40mm og er ikke spessielt mye kjørbar :p meen ha du sikkert endel bedre veier enn her nordpå? :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 75mm?! da er jo ikke bilen kjørbar etterpå :P trukke det er bilen som er problemet ... ikke no problem med 100 i senk heller ..... bare ikke kjør som en kødd det Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 http://www.stytun.se/index.php?act=viewProd&productId=501 har et sånt sett liggende om du er interessert. justerbar camber mener jeg. PM for info. går billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 STD. V-Maxx coilovers til Quattro: http://www.v-maxx.no/WS/index.php?main_page=product_info&cPath=1_3_16_17&products_id=217 Senker fra 20-120 mm! Kan bli noe mykt på såpass senk, så V-Maxx har kommet med en extrem versjon av settet med både høyde og stivhets justering. Men på 75mm senk må du iallefall valse, det kan jeg garantere deg! :)Alt for mye spør du meg iallefall. 40-60 er fint på disse bilene :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Er det noen som har hørt at man kan ødelegge girkassen på en tq om senkingen ikke er helt perferkt rundt om bilen??.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Girkassen? Hva har girkassen med dette å gjøre? Du kan ikke senke så mye med Vmaxx eller TA Technix, de er langt ifra stiv nok.. Her må du ha noe med bedre kvalitet, ellers kan du vinke farvel til alt som heter hjulbuer. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 har bare fått høre at hvis ikke senkingen på en tq er helt 100% likt rundt om så kan du ta knekken på girkassen og mellomaksel.om det er sant det vet jeg ikke,men ville spørre rundt for å være helt sikker på hva som stemmer og ikke stemmer!.for det stemmer jo at du ødelegger bilen om man har bredere dekk bak enn foran på en tq.om det også er en myte veit jeg ikke..men begynner å lure på hvor folk får det fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Det har jeg aldri hørt iallefall. Bredere dekk har heller ingenting å si, annet enn at du risikerer å subbe borti hjulbuene enda mer. Det som derimot kommer til å skje er at du kan få feilslitasje på dekk. Så lenge man har lik senk og like dekk per aksel går det nok bra. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg