Gå til innhold

Hvilken farge skal jeg velge?

Ranger emnet


feirik

Anbefalte innlegg

Holder på å pusser opp en 325i 1986mod. Tenkte jeg skulle lakke bilen svart pga av at det ble enklest for at den var svart før, men nå har jeg kommet på bedre tanker og skal lakke den i en farge som vekker oppsikt! Tenkte jeg skulle slippe å lakke inni mortorrom, bagasjerom og i dørene. PÅ bilen står det nå full rieger gts styling.Hvilken farge skal jeg velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

Estorilblau met. er en farge som vekker stor oppmerksomhet.. Værtfall blant BMW elskere.. Skaffer du billig lakk:) ? Hva må du betale for hellakkering?

 

Du har også kule farger som avusblå, lemansblå, hellrot osv..

 

Takk for tipset, vet du om noen sider som viser disse fargene? Skaffer lakken til innkjøpspris. skal greie å fa hellakkering ned til 5-6000:D hvordan blir det med svart inni i dørene og slik med disse fargene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må for all del ikke finne på å lakke den gift-grønn. Er ikke det sånn farge som lyser i mørket (nesten hvertfall)???

 

Mange andre farger du kan velge. Forskjellige blåfarger er kult, delfin-grå er og fin (men nøytral).

 

Velger du rødt må du polere deg ihjel (som meg), men det er fint når det er på stell. Brilliant-rot --> finfin farge det ja

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by feirik

Har tenkt litt på gift grønn nøen som har sett en gift grønn e30? takk for de andre tipsene,men litt oppbrukt delfingrå synes jeg:op

 

er en kamerat av meg som har giftgrønn... ser IKKE ut :D

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy og fy... Hvis bimmern blir lakka i den fargen, ser det ut som noen har spydd galle på den...eller noen andre former for syre lokalisert i magen..

 

ÆSJ

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff, jeg syns ikke BMW er av type bil som kler shock-farger! Alt for mye klasse og stil til å se ut som et duplo-prosjekt på SFO..

 

Svart, grå, blå og sånn grønn som Henning Engen har er flotte farger :)

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår