dimmern Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 morra mi har en audi a4 som snart har runda 350 tusen og absolutt gjort jobben sin. men har fått en knakke lyd i drivakselen foran på høyre side. det klikker når man svinger, mens bilen går framover eller bakover naturligvis. jeg tenkte litt på drivknuta? kan det være den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Hos meg var det drivleddene som var ødelagt. Måtte bytte både indre og ytre drivleddet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dimmern Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Hos meg var det drivleddene som var ødelagt. Måtte bytte både indre og ytre drivleddet. audi = SØPPEL! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 "Dimmern": Du kom jo på riktig del av forumet hvis du syns audi er søppel:)! Det er nok et drivledd som er gåent da ja:) Mest sansynelig yttre drivledd=) men kan jo være som det har blitt sagt at begge drivleddene begynner å bli slitne med tanke på km stand:) Tror det ligger en guide her på forumet et sted? Om hvordan man bytter drivledd=) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 En ting jeg lurer på; Hvis bilen har trillet over 350.000 km. Hva har blitt gjort av servicer? Har bilen blitt velikeholdt slik den skal, har alt vært iorden. Med andre ord søppel måte å behandle bilen på. De fleste biler som triller så langt må byttes noe på.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg