Gå til innhold

2000! 2-DIN Eclipse AVN2227p headunit med integrert tomtom navigasjon!

Ranger emnet


thamule

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ny pris igjen! 2000!

 

 

Vurderer å selge min Fujitsu Ten Eclipse AVN 2227p headunit.

Eclipse_avn2227p.jpg

 

En meget snedig sak, med cd-spiller, usb, bluetooth og integrert tomtom navigasjon. Alt i ett med andre ord.

Spelaren er 1 år og 2 månar(kjøpt januar i 2009) Den er i daglig bruk og er strøken! Veldig fornøgd med denne spelaren, men må gå over til 1-din løysing og selger derfor denne. Veiledande nypris var over 10 tusen.

 

Pris = 2900/Bud

Den er kjøpt ny på bilradiospesialisten i januar i fjor.

Alt av embalasje, ledningar, antenne, monteringsbrakett osv følger selvfølgelig med.

 

 

  • USB-inngang. Musikken kan enkelt velgast på den store 3,5" touchscreenen. Kan sorterast etter artist, album, sjanger osv
  • Tom tom Navigasjon. med muligheit for oppgradering og personleg tilpassning. Det geniale med denne er at den kan tas ut av hovedeinheita og brukast til fots i storbyar eller i andre bilar.
  • Fotoboksvarsling
  • Motorisert front med skjult cd-drev Kan tiltast i 6 trinn. Trur den skal kunne lese mp3 og wma frå cd også, men den har jo som sagt også usb i front som kan lese mp3 og wma.
  • 2-DIN
  • Bluetooth, så enkel tilkobling for telefon. Kan ringe og ta imot samtaler på touchscreenen, samt skrive meldingar. Fungerer som handsfreee og samtalen blir sendt ut på anlegget i bilen. God lyd med andre ord.
  • Integrert gps-mottaker i tomtom'en, men det følger også med ekstern antenne for miontering i bil. Eg har ikkje hatt bruk for denne då eg har hatt full gps-dekning omtrent over alt.
  • Følger med kabel som kan koblast på speedometeret slik at gps'n veit kor fort du kjører i tunnelar der du ikkje har gps-signal.
  • 3 stk signalutgangar, front, rear og nonfader
  • Ser det står 3V pre out, på eine linken eg la ved, men er usikker på om det er korrekt. Trur ikkje den leverer fullt så høg spenning. Men har vore nok for meg...
  • Støtte for trafikkmeldingar(TMC) Du får melding rett inn på displayet om det er veiarbeid eller stengte vegar langs planlagt rute.
  • Selvfølgelig vanlig FM-radio med muligheit for å lagre stasjonar osv...
  • Kjem nok på meir seinare, men legg ved ein link:

 

http://www.eclipse-web.com/eu/en/avn/AVN2227P_overviews.html

 

Svar i tråden, send meg ein PM, epost eller ei melding om du er interessert.

Christian

Tlf: 45220679

epost: christian.skar@hotmail.com

 

Eclipse_3_270707.jpg

dsc0391v.jpg

dsc0404r.jpg

dsc0406i.jpg

Endret av thamule

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår