johand6 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Heisann jeg har nylig kjøpt meg en 97- Passat 1,8T. Lurer på om noen vet hvor man får tak i noen fine hvite sideblinkere? Og hva mener folk om Forge 007 resirkventil? Er den skadelig? Eller er den bedre? Lest en del om den med mange delte meninger, noen sier den er bedre, noen sier den ødelegger motoren. Innspill? Hva er det beste luftfilteret med fet lyd til en billig penge? K&N er vel det som er mest "kjent" men er det best og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 hvite blinkers for du tak i på nettet eks http://www.bsbildeler.no mener du dump ventil?, man skal egentlig ikke bruke på vag biler, men fungerer for det da k'n filter så kommer det en liten pss lyd når man gasser, men det gir bra lyd Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Forge 007 er da ikke dumpventil, men en resirkventil. Har bare hørt gode ting om forge 007 jeg da. Resirk står orginalt på vag biler, men 007 er dyrere og bedre en den orginale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 hvite blinkers for du tak i på nettet eks http://www.bsbildeler.no mener du dump ventil?, man skal egentlig ikke bruke på vag biler, men fungerer for det da k'n filter så kommer det en liten pss lyd når man gasser, men det gir bra lyd Sett litt på bsbildeler.no men synes bildene av dem er så dårlig at man ser ikke hvordan det vil se ut på bilen. Mener resirkventil, vet at dump ventil er fy fy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Forge 007 er da ikke dumpventil, men en resirkventil. Har bare hørt gode ting om forge 007 jeg da. Resirk står orginalt på vag biler, men 007 er dyrere og bedre en den orginale Så den er bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 ta å søk litt om resirk ventil på VAG 1.8T motorene så finner du mange tråder om hvilken som er best og at åpen dump ikke er en god ide. her er blinklys til bilen din www.streetdesign.no Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 men jeg anbefaler deg å montere et åpent luftfilter som f.eks.KN, da vil du få litt bedre lyd og du vil også få litt lyd når du slipper gassen. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Så den er bedre? ja den er bedre, men blir vel mest brukt på chippa biler, om jeg ikke tar helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 men jeg anbefaler deg å montere et åpent luftfilter som f.eks.KN, da vil du få litt bedre lyd og du vil også få litt lyd når du slipper gassen. Ja vet, eg har BSR sitt filter, men det skal jo oljes og hørt at det er ugunstig med tanke på lmm så har tenkt å bytte til feks K&N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Kn er vel også ett oljafilter? men olje det med måte og tørk godt så tror jeg det ikke er så farlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 ja Kn sine filtre kommer ferdig oljet, men det går stort sett bra. problemene kommer når man skal vaske filteret og hiver en liter olje over det etterpå. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Kjøp et stålfilter så slipper du å olje det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg