_Evje_ Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hei, det har seg slik at jeg sliter med en bensintyv. For andre natt på rad er tanken så godt som tom for bensin. I går kjørte jeg litt over 1 mil før jeg var tom, og idag kom jeg til jobb. Og bensintanken lekker ikke, det ligger ikke noen bensin under bilen, så ikke prøv dere på den. Den bruker heller ikke 10-15 liter på mila :) Så jeg tenkte å hevne meg litt på vedkommende som er så stakkarslig og gjør dette mot meg. Jeg vet ikke, men har litt liten tro på at bilen blir tappet i natt. Så tenkte jeg kunne legge ut litt åte. Hørte med en fra jobb at folk som hadde opplevd dette hadde lagt ut åte, altså en bensinkanne. I den er det bensin og sukker. Funker dette? Ellers er det bare å komme med forslag på ting som kan helles i bensinkannen, og som går i motoren. Ønsker at vedkommende får tidenes motorhavari :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 (endret) sukker og bensin ja! Eller piss oppi bensina;) Endret Mars 30, 2010 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 (endret) Hell oppi vatn og bensin for lukta. Kanskje tar nokre dråper bensin på kanna for lukta. Og ha noko i kanna som kan tette filtera. Sirup? Endret Mars 30, 2010 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Det som er kjipt er om denne tyven selger bensinen til andre, sånn at de får problemer med motoren, og tyven selv sitter igjen med penger.. Bare en tanke som slo meg ^^ Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hva med å få tank lokk med Lås ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hva med å få tank lokk med Lås ? Er lett å få opp med skrutrekker og hammer Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 bare å sitte opp og vente på han det.. og gi han en god omgang juling :) få bevis at han driver å tar bensin, også :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Sukker i bensin fungerer ikke, det er bare røverhistorie fra gammelt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Finnes jo sånne spiral-greier som du putter i påfyllingen for å stoppe at noen putter en slange ned i tanken. Selges på biltema. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Biltema har noe som heter "Tankspiral" Fra biltemakatalogen; Stopper bensintyven. Hindrer tyverimed slange av drivstoff via påfyllinsrør. Koster 39,90,-. Artikkelnummer fra Biltemakatalog fra Vår og Sommer 2009(Kanskje samme art.nummer, men vet ikke. Her er det ihvertfall; 33590. Ellers kan du søke på "Tankspiral" på http://www.biltema.no :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Finnes jo sånne spiral-greier som du putter i påfyllingen for å stoppe at noen putter en slange ned i tanken. Selges på biltema. Oj, du var noen sekunder før meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 sukker er ingenvits. den funker fint på noe som en gressklipper eller freser/mc, men ikke på en bil som har et såppass avansert filter! alt som er skjer er at klisset skal i gåseøyne tette filteret. men det skal være STORE! mengder i grunn for åha effekt! tror du bare skal ta deg fri til å holde utkikk. så denger du dritten ut a jævlen.. ville jeg gjort! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Sukkeret bare smelter, prøv heller med finkornet sand. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 hva med avgiftsfri diesel oppi? da ser det ut som det er oljeblanda og stakkaren trur sikkert at det er gressklipper-bensin med noen prosent olje i;) eller som jeg sa, piss oppi;) da skjærer du motoren, det gjorde en kompis på mopeden Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Har ordnet tank-spiral. Måtte klippe den for å få den til å passe. Dyttet den langt nedi så tror det spørs om noen gidder å fiske den opp :) Takk for forslag for øvrig :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg