AndersM Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Det kommer ann på camberen du setter.. Kan gå fint, men også gå rett i justermutteren(regner med du skrur i bunn :)) Men ville gått for 3mm spacer så kan du legge inn camberen.. Vals/legge inn kanten er da selvfølge.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 (endret) Det kommer ann på camberen du setter.. Kan gå fint, men også gå rett i justermutteren(regner med du skrur i bunn :)) Men ville gått for 3mm spacer så kan du legge inn camberen.. Vals/legge inn kanten er da selvfølge.. Nei skal ikke senke til bunns, pga subbing. Men hva mener du med legge inn camber. Camber er jo bare en hjulvinkel + eller -. Men er det foran eller bak du snakker om? Det jeg er interressert i er plassen på innsiden felg/coilover foran/bak. Skal som sagt ikke skamsenke. Endret April 6, 2010 av sk0g3y Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Da må du bare prøve. Vanskelig å svare når det er snakk om coilover, da mye avhenger av hvor mye du senker. Spør heller de som du har tenkt å kjøpe det av, de har sikkert peiling. Jeg kjøpte mitt på nbs, og der kan de coilover! De driver siden http://www.senk.no, du kan jo ta en titt der om du enda ikke har bestemt deg for et bestemt sett.. Husk firehjulskontroll etter montert og senket. Det er verdt penga! Bilen blir en drøm i kjøre. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 forran jeg snakker om .. ved å øke camberen(+) så får du mere rom mot demperen, men mindre mot skjermen.. også motsatt hvis du lager negativ camber.. men subber ikke selv om du står i bunn med riktig ET og dekkstr ;) 205/40 med 8x17 ET 35 :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Da er vi enige ;) Mange takk for hjelpen folks! MEN... 205/40 på 8x17. Blir ikke det veldig mye felgkant på utsiden av dekksiden, og MYE strekk?? :) Så greit ut på din, men har ikke like fult så fine felger så tror det blir noe spesielt med mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Skulle jeg kjøpt dekk om igjen, hadde jeg kjøpt 195/40 ;) hehe Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 liten offtopic bare: spurte en som er litt mer dreven enn meg i dette med senkesett, han hadde dette å si: "Ikkje kjøp et billig et, dei blir ødelagt, og heilt forferdelige å kjøre me. viss du ikkje gidd å bruke en 8-10k++ på senkesett, så e d nesten like greit å ikkje senke i d heile tatt :p" Er dette sant utfra andres erfaringer med billige coilovers? Det er tull. Og jeg vet hva jeg prater om. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Det er tull. Og jeg vet hva jeg prater om. Helt enig. Kjøpte meg et vmaxx sett for 3-4 år siden. Har vel gått 60k ca. Funker like bra det :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 (endret) Har 17*8 felger 215/40/17 dekk, og her er det egentlig for mye dekk.. skulle hatt 205 dekk. Har også TA-Technichs senkesett. Felgene har ET35 Endret April 8, 2010 av TerjeA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Har 17*8 felger 215/40/17 dekk, og her er det egentlig for mye dekk.. skulle hatt 205 dekk. Har også TA-Technichs senkesett. Felgene har ET35 For mye dekk pga utseende, for mye dekk med tanke på plass i hjulbue eller for mye dekk med tanke på plass mellom dekk og coilover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 For mye dekk pga utseende, for mye dekk med tanke på plass i hjulbue eller for mye dekk med tanke på plass mellom dekk og coilover? for mye dekk med tanke på plass i hjulbue.. plass mellom dekk og coilover er ingen problem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg