golf33 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Hei, er ny her :) Er det i det hele tatt mulig for meg å kjøpe meg en vr6 motor å bytte denne med min org. 1.6 90hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Ja det er det, men ettersom du spør om det er mulig, regner jeg med du ikke kan skru noe særlig. Og det er veldig kostbart å gjøre det på verksted. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Ville heller satsa på å kjøpt en VR6. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 ikke for å være frekk eller noe sånt siden du er ny her, men prøv ut søkefunksjonen her på forumet. Rimelig sikker på du finner mye om temaet Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg