Doobie Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 (endret) Selger ett sett med ny-oppussede ATS Classic. Felgene er 7x13, med bolt sirkel 4x100. Felgene er lakkert svarte/grå. Der grå erstatter det som vanligvis ville vært polert opp originalt. Felgene er i meget bra stand, veldig runde og bra, samt nesten null kant-kjøring. Dette er felger som originalt er fra 80-tallet, og er av mye høyere kvalitet enn de nyproduserte ATS'a man får kjøpt. Følger med helt nye senterkopper, bare disse koster 800,- Bilder: Disse fyller utrolig bra på feks Golf A1. (beklager mye støv på første bildet, var disse to jeg hadde ;)) Ta kontakt på PM. Felgene befinner seg rett ved hønefoss. Pris 3000,- (Kan muligens diskuteres;)) Endret Mars 24, 2010 av Doobie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 får jeg de for 2000 kan jeg hente de i morgen :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 uten dekk antar jeg? Ikke gira på bytte i splitter nye 7x15"? Hva er impresset på de? Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvanos Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Solgt? Nesten 3år gammel tråd ;) Sjekk dato først.. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg