mr_flow90 Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Begynte i vinter med at bilen av og til ikke ville starte. Trodde det kunne været kulden, men nå er ligger temperaturen på 5 +/- men alikavell så skjer det. Det som er greiene er at noen ganger når jeg skal starte bilen så vil den ikke starte. Så den må enten rulles i gang eller så bruker jeg booster. Når jeg først har fått start på den og stopper den etter en liten stund, er det ikke noe problem å starte den igjen. Hendre også at når jeg står på tomgang en stund, skrur av bilen, så vil den ikke starte igjen heller, men med booster eller rullestart går det bra. Noen som vet hva som kan være årsaken til dette mysteriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Høres ut som dårlig batteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Mål spenningen på batteriet ditt først å fremst. Høres ut som lite spenning på batteriet, så kan være lurt å sette det på lading over natta. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_flow90 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Har sotte batteriet mitt på lading ufattelig mange ganger. Men så det stod at det bare var 45Ah, er ikke det egentlig veldig lite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg