Gå til innhold

Da var jeg uten lappen noen år...

Ranger emnet


Roberto

Anbefalte innlegg

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by The cowboy

 

han kjørte etter forholdene.. det her var snakk om motorvei..lange fine veier.. ikke snø,muli det var våt..er ikke sikker og han var i en tunnel!

 

så det var ikke noe forhold som sto i veien.. sikkert derfor guttungen prøvde seg og..hehe!

 

men robert kan å kjøre.. har sitte på med han såpassa mange ganger at det vet jeg..

 

det jeg mente med det var at han har unngått mange uheld (forårsaket av andre) at jeg vet han har kontroll over bilen!

 

så eneste som er feil her.. er at purken var der..og fartsgrensa i norge på en god del veier er alt for lav!

 

ps: han var aleine i bilen da!! utsatte hvertfall ingen andre i fare!

 

Når har ikke jeg peil på åssen det er der han kjørte så fort. Men det er jo helt på tryne si at gutten kan kjøre og har veldig kontroll over bilen o.s.v for da burda han få med seg at det var kontroll der. Eller gjorde han kanskje ikke det fordi det gikk litt fort montro....:rolleyes:

 

Men for all del til dere som tror at den eneste feilen med å kjøre i over 200 km i timen i en tunnel på norske motorveier er at poltiet er tilstede.....bare diskuter så mye dere vil. Jeg sier mine meninger

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eye Candy

 

Når har ikke jeg peil på åssen det er der han kjørte så fort.Men det er jo helt på tryne si at gutten kan kjøre og har veldig kontroll over bilen o.s.v for da burda han få med seg at det var kontroll der. Eller gjorde han kanskje ikke det fordi det gikk litt fort montro....

 

 

Hvordan kan du på noen som helst måte sette relasjoner mellom å ha kontroll over bilen, og å oppfatte en kontroll?

 

Tenk hvis Solberg hadde blitt tatt i fartskontroll, fordi politiet stod og lusket rundt en sving, og han ikke så dem før det var for sent.

Hadde han også hatt dårlig kontroll på bilen, og elendige kjøreferdigheter?

:rolleyes:

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

 

 

Helt sant, det hang 3 unger i taket....

 

Jeg satt på og kjøringen var etter forholdene ! De var ingen biler foran oss og det er lengste rettstrekk i tunell i bergen by!

 

Så han som sier at vennekretsen syntes det er kult å kjøre fort! Jeg er kompis med robert og hvis det gir deg noe svar så er vi bilinteressert ja! Og motor er å få en bil til å flytte seg fort! :rolleyes:

[86]Toyota supra turbo MK3

Subaru impreza Wrc rc bil :-)

[x]BMW E30

___________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, sier jeg bare... Der robert kjørte var det som sagt LANG tunnell rett fram. Der er det IKKE fotgjengere o.l.

Det var midt på natta, så det var VELDIG lite traffikk. Største faren var kanskje at han kunne komme til å kjøre på noen bakfra når han holder så høy hastighet vil jeg tro. Men det er ikke så STORE sjansen for det. Når han først skulle prøve bilen var ikke dette den dummeste veistrekningen. Det var nok på kanten dette Robert, men, men.. Det kan ikkje forsvarest fullt og helt selv om Robert hadde full kontroll, det er jo ikke sikkert at de andre på veien hadde det. 2 biler side om side i 40-50 der med Robert i tohundreoghælvete bak kunne jo blitt spennende...

hm.. vet ikke helt hvor jeg vil hen sjøl jeg nå... Jeg klarer ikke helt å konsentrere meg om Robert når folk her driver å kjører i 140i 50soner.. Synes det er myemyemye verre jeg.. Ojojoj for et flott innlegg dette ble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

 

 

Jeg inrømmer det.. jeg hadde 18 i promille forbi barnehagen inni tunellen med unger som løp rundt midt på natten inni der... :rolleyes: :rolleyes:

 

 

 

Du fikk visst ikke med deg at det ikke var deg den var ment til.

Var vel J-unit eller noe sånt som skrev at KaiFred måtte ha en kjip vennekrets da de ikke synes det var kult å råkjøre og mente man måtte stå for sine feil når man mistet lappen.....

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo alle at det er uforsvarlig å kjøre fort, overhodet.

 

Vi vet alle at det kan stå et lite barn midt inni tunnellen og gråter etter mamma ettersom det har gått seg vill.

 

Vi vet alle at mulighetene for at det kan være to biler uten baklys side om side er til stede.

 

Vi vet også at et fly kan prøve å nødlande inni tunnellen i motsatt kjøreretning. Al Quida kan også ha plantet en bombe i bilen til Robert som sprenger i over 200 miles/h.

 

Man har ikke kontroll over andre. Sånn er det bare.

 

Jeg kjører fort selv. Ja så fort som kjøretøyene mine greier til tider. For jeg liker å øve meg, praktisere det jeg liker. Øving gjør mester. Er det ikke det man sier? Jeg liker å presse bilen min gjennom en sving for å oppleve det som populært kalles G krefter. Å høre dekkene jobbe for helheten av veigrepet. Også er det litt fancy å ligge i 200ogmasse og høre turtallet virkelig jobbe. :D

 

Er det noen på denne tråden som kjører motorsykkel?

Motorsykkel+hestekrefter = mulighet for instant action.

Personlig så blir jeg en helt annen person når jeg setter meg oppå en motorsykkel. Alt som heter ansvar og fornuft legger jeg fint fra meg idet jeg løsner villdyret ut fra førstegir. Forbikjøringer er en lek og det å oppnå ville hastigheter er så enkelt, og det går så fort at man tenker ikke over det før gjerne etterpå.

 

90% av dem her inne har kjørt fort. Det er et ganske realistisk overslag vil jeg tørre å påstå. Om man gjør det til vanlig spiller ingen rolle. Hvem sier at Robert gjør slikt hver dag? Blir litt teit å henge han ut og kalle han idiot om han mister lappen en gang han gjør dette og det kommer offentlig vel?

 

Nå i våre dager så gjelder det som regel å bruke hodet før man løsner ord.

 

Nå har jeg sagt mitt tror jeg. Lykke til med politiet Robert.

 

*sette meg tilbake og vente på at alle skal kalle meg idiot*

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Vi vet jo alle at det er uforsvarlig å kjøre fort, overhodet.

 

Vi vet alle at det kan stå et lite barn midt inni tunnellen og gråter etter mamma ettersom det har gått seg vill.

 

Vi vet alle at mulighetene for at det kan være to biler uten baklys side om side er til stede.

 

Vi vet også at et fly kan prøve å nødlande inni tunnellen i motsatt kjøreretning. Al Quida kan også ha plantet en bombe i bilen til Robert som sprenger i over 200 miles/h.

 

Man har ikke kontroll over andre. Sånn er det bare.

 

Jeg kjører fort selv. Ja så fort som kjøretøyene mine greier til tider. For jeg liker å øve meg, praktisere det jeg liker. Øving gjør mester. Er det ikke det man sier? Jeg liker å presse bilen min gjennom en sving for å oppleve det som populært kalles G krefter. Å høre dekkene jobbe for helheten av veigrepet. Også er det litt fancy å ligge i 200ogmasse og høre turtallet virkelig jobbe. :D

 

Er det noen på denne tråden som kjører motorsykkel?

Motorsykkel+hestekrefter = mulighet for instant action.

Personlig så blir jeg en helt annen person når jeg setter meg oppå en motorsykkel. Alt som heter ansvar og fornuft legger jeg fint fra meg idet jeg løsner villdyret ut fra førstegir. Forbikjøringer er en lek og det å oppnå ville hastigheter er så enkelt, og det går så fort at man tenker ikke over det før gjerne etterpå.

 

90% av dem her inne har kjørt fort. Det er et ganske realistisk overslag vil jeg tørre å påstå. Om man gjør det til vanlig spiller ingen rolle. Hvem sier at Robert gjør slikt hver dag? Blir litt teit å henge han ut og kalle han idiot om han mister lappen en gang han gjør dette og det kommer offentlig vel?

 

Nå i våre dager så gjelder det som regel å bruke hodet før man løsner ord.

 

Nå har jeg sagt mitt tror jeg. Lykke til med politiet Robert.

 

*sette meg tilbake og vente på at alle skal kalle meg idiot*

 

Er umuligt å kjøre "pent" med mc med en del hester (tenker ikke på custom sykkler osv nå). Det er bare sånt det er. jeg bryter vel omtrent fartsgrensene omtrent hele tiden når jeg kjører mc i 50 sonen++.

 

Men det med 90%, at bare 90% har kjørt fortere en fartsgrensen? Det må vel være opp imot 99% ?

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kaller RaCk en idiot* :D

Vi har vel alle våre griser på skogen... Gjort mye rart med bil jeg og, visst har jeg vel det. Det har alle. Har selv vært med på 250 i et par tunneller....Har ikke kjørt noe særlig over 200 sjøl. Ascona B i 200+ i mindre forskriftsmessig stand på artig vestlandsvei= spennende nok:)

 

Men, men. Hold oss oppdatert da Robert, etter hvert som saken utvikler seg. Lykke til gidder jeg ikke si, det har jeg skrevet før her et sted.

 

Nei, være dobbelgrei: Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

 

 

Er det rart mange dør i trafikken......

Men du har vel den kuleste vennekretsen, som synes det er tøft å råkjøre, og synes synd på vennen hver gang han måker med seg en barnehage i fylla.

 

 

det var på ingen måte det eg sa... eg sa bare at folk som har feite og raske biler i min vennegjeng liker å gi på.. og så vidt eg fattet det og har fattet det tidligere så har ingen i min vennegjeng måkt ned noen barnehageunger ennå.. poenget mitt var at venner stiller opp for hverandre... ikke le av hverandre når en for eksempel mister lappen.. det er slik en kanskje ler av i ettertid... men ikke i øyeblikket liksom.. men selvfølgelig...robert kjørte jo veldig fort da.. gjorde jo det... men den tunellen er fin og helt STRAK! og lang! kan kjøre skikkelig fort der.. men selvfølgelig.. grensen går et sted.. men den grensen får være opp til enhver.. og for all del.. folk får si sine egne meninger..

 

jeje i'm out;)

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir skremt av mange av meningene til folk her...

 

Stort sett de eneste som virker som de bruker hodet til noe annet en å skille mellom øra er jo Ola` og KaiFred.

 

Klart det er kjipt å miste lappen, men man er jo 100% ansvarlig selv, iallefall når man kjører 60 over fartsgrensa... det er _aldri_ et uhell :)

 

Bra å se at Robert ikke prøver å ro seg vekk fra det, og roser politiet for å gjøre jobben sin.

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår