Mondeo V6 Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Har kjøpt 19" med 245/35-19 dekk. Noen som har formening om dette kommer til å subbe oppi innerskjermer eller lignende. Aldri kjørt så store felger på Voyageren med så breie dekk før, så er litt spent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Dette er ihvertfall umulig å svare på uten å oppgi innpress på felgene. I realiteten tror jeg nesten du må prøve og se selv. Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Inpresset er 40 som det også er orginalt. Så det skal ikke være no problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Har fått montert sommerskoa og er ikke tegn til subbing. Legger ut noen bilder senere av bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Kom igjen med noen bilder av herligheten:titties: Kjører selv 20" på 2000 mod voyager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Kom igjen med noen bilder av herligheten:titties:Kjører selv 20" på 2000 mod voyager Dette vil vi også se bilder av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Beklager sen tilbakemeldinger og bilder. Pc fikk totalhavari da hovedkortet gikk til h... Men skal nå få tatt bilder. I morgen drar jeg frem kameraet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Beklager sen tilbakemeldinger og bilder. Pc fikk totalhavari da hovedkortet gikk til h... Men skal nå få tatt bilder. I morgen drar jeg frem kameraet. Venter i spenning:burger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Heisann. Har kjøpt 2010 modell Grand Voyager, hvit. Skal til og bestille 20" fra Wokas med noe i sort/poler/chrome detaljer! 245/45/20. Original innpress er 40, felgene jeg sannsynlig bestiller har innpress 35. MEN, må vel senkes, har noen forslag til leverandør, H/R har ikke lagd til den nye modellen enda! Ja bilder av din med 19" og deg med 20" tas med i øyesyn hurtigst mulig! Primera M6 Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 (endret) Å senke Chrysleren er ikke lett. Har leita noen år rundt i statene etter senkesett. Problemet er bladfjærene bak. Finnes ikke noe kitt pr i dag som jeg har finni som kan gjøre noe med de. Framme er det fjærer å få tak i. Men ser vel litt rart ut å bare senke framme da he he Ops så nå du har 2010 modellen da har du vel kansje fjærer bak og ikke blad Endret April 30, 2010 av Mondeo V6 Ops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 (endret) Voyager med 20" Jovist!! Det går fint å senke bladfjærene. Jeg har som du ser ikke gjort det ennå. Eibach har kitte for oss voyager gutta:-) Det er så enkelt som å bytte opphenget som bladfjærene sitter i(sjakler) kalles dette. Foran så er det vanlige fjærer. Dette kittet koster ca 5000kr http://i784.photobucket.com/albums/yy128/rotorhead85/voy3.jpg[/img]"]http:// http://i784.photobucket.com/albums/yy128/rotorhead85/voy4.jpg[/img]"]http:// Endret Mai 1, 2010 av jete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Da vil jeg gjerne ha en info, på hvor disse sjaklene er å få tak i. Har leita i noen år etter noe slikt så er av STOR interesse :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Ikke senk bilene deres er dere snille! Eneste positive jeg veit med Voyager er at den er høy som ett fly, og ergo lettvin å få opp på planet på bergingsbilen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hehe:disco Ja du sier noe der. Steinar Stolen på Rasta var det som kunne skaffe dette senke kittet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Hei igjen. jete ! : ser jo ikke så galt ut dette da, men ville om det var mulig senket 50-60m.m. Den nye modellen har ikke bladfjærer nei, dempere og fjærer. Skal svinge innom S.Stolen på rasta og høre om de kan skaffe noe. Kjøpte hood defender og vindavvisere fra de. Jeg får mine KMC felger og Nitto Inovo dekk om ca 4 uker :doh Felger 8,5" x 20" innpress 32, dekk 245/45/20. Primera M6 Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg